Hmmm Hurtigste afdroslede?
Fra : Møgelmose

Dato : 17-06-02 11:56

Hej Gruppe

Jeg sad og kiggede lidt på mopedgallery.com og kom til at tænke på hvilken
knallert/scooter (30'er) der er mest afdroslet dvs. hvad for en for man mest
ud af hvis man afdrosler den, fjerner blindrør (hmm mon ikke man kan kalde
det "gratis tun"?)

--
Mvh. Hans-Jacob
Jeg søger et Socket 7 bundkort med

Fra : Morten Christensen

Dato : 17-06-02 20:37

Jeg mener det er en NRG, den viser 90 på speedo når den er afdroslet... Også
en kanon motor at tune hvis man vil det.

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Klaus G.

Dato : 17-06-02 20:44

> Jeg mener det er en NRG, den viser 90 på speedo når den er afdroslet...
Også
> en kanon motor at tune hvis man vil det.

Hvad for begrænsninger sidder der på en NRG?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Morten Christensen

Dato : 17-06-02 21:11

Mener det er en skive i varioen og så noget med udstødningen...

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Mads Jensen

Dato : 18-06-02 10:43

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Mener det er en skive i varioen og så noget med udstødningen...
>
> --
> Hilsen Morten Christensen
>
> ICQ#: 143629522

* Skive i variatoren
* Blindrør og katalysator på udstødningen
* Plade i indsugningen

Mads

Fra : Møgelmose

Dato : 17-06-02 20:53

> Jeg mener det er en NRG, den viser 90 på speedo når den er afdroslet...
Også
> en kanon motor at tune hvis man vil det.

Er det ikke også noget med at prisen er derefter?
Hvad så hvis jeg siger Pris kontra ydelse afdroslet?

Fra : Søren Nielsen :: Bul~

Dato : 17-06-02 22:13

"Møgelmose" <zster87@SPAMFILTERhotmail.com> wrote in message
> Er det ikke også noget med at prisen er derefter?
> Hvad så hvis jeg siger Pris kontra ydelse afdroslet?

Tjaa... Gilera Stalker ca. 15k
Ydelse afdroslet: 40-45 km/t
med Basic udstødning (næsten lovlig) ca. 65/kmt...

Men det er pga. en masse spøjse begrænsninger, bl.a. cylinderen, gearingen
og luftfilteret...

Fra : [8000]Gul

Dato : 18-06-02 18:51

Min Jog SI er afdroslet + en malossi "red sponge" i luftfilteret = 65-70
km/t efter bil speedometer. Det er vel ok cost/benefit.

Fra : Gert Vest

Dato : 21-06-02 17:17

> [...]
Også
> en kanon motor at tune hvis man vil det.

Dem kører jeg nemt fra.

Aprilia SR50 Ditech

GV

Fra : KLuE

Dato : 18-06-02 10:24

Har et par kammerater der har Yamha Neos, og ham den ene har lige købt en
helt ny en. Der fulgte en Tecnigas Next udst. med så den blev smidt på, og
så blev begrænsningerne fjernet. Den skulle vidst rende omkring de 80
stykker, og det synes jeg da er rimeligt pænt af en "lovlig" =)

--

KLuE