Salgspapirer til privatsalg?
Fra : Anders Winther

Dato : 17-06-02 14:51

Hej NG..
Et tilbagevendende spørgsmål.. Hvor er det nu man kan finde de der
salgspapirer til privatsalg af MC..?
Jeg mener at der var et link til BMW's hjemmeside.. Den så fornuftig ud..
Fik bare ikke gemt linket..

På forhånd tak..!

Mvh.
Anders Winther
XJ600S - Indtil d. 20/6...

Fra : Asger Steffensen

Dato : 17-06-02 18:03

"Anders Winther" <wintherFJERN-DET-MED-STORT@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> salgspapirer til privatsalg af MC..?
> Jeg mener at der var et link til BMW's hjemmeside.. Den så fornuftig ud..

Prøv at søge på google (det er en søgemaskine) på "bmw klub dk"

Asger
ZX-10

--
In 2001, 89% of all statistics are made up on the spot. This is up by 45%
from 2000.

Fra : Peter H. Hasselbalch

Dato : 17-06-02 18:39

>...Hvor er det nu man kan finde de der salgspapirer til privatsalg af MC..?

Du kan kigge på mine ydmyge sider:
http://www.hasselbalchs.dk/default.asp?x=50&y=90 hvor jeg har skrevet om
privat køb/salg. på http://www.hasselbalchs.dk/default.asp?x=50&y=95 er der
en slutseddel som kan hives ned i word-format.

Peter HH
DMCN#2 - CBR600F4

Fra : Michael Bertelsen

Dato : 17-06-02 20:12

De "ydmyge sider", der omtales er rigtig gode.

Jeg brugte dem selv fornyelig i forbindelse med købet af min første MC, og
de kan anbefales.

Med venlig hilsen
Michael Bertelsen
Ejer på 12. dag af en GS500

Fra : Boldreel - RaptorMC.~

Dato : 18-06-02 21:39

> [...]
> salgspapirer til privatsalg af MC..?
> Jeg mener at der var et link til BMW's hjemmeside.. Den så fornuftig ud..

Hej

Jeg har sakset den fra BMW hjemmeside og lavt på min egen:

http://home9.inet.tele.dk/boldreel/mc-stuff/slutsedl/

så hvis det var netop den du ville have, så er den her.........

--
mvh. Boldreel
http://RaptorMC.dk

Fjern X i mailadresse