Smædekampagne...
Fra : Morgan Jones

Dato : 17-06-02 12:31

Hvis man ønsker at lave et website i stil med lortebil.dk - Hvad skal man så
tænke på? Jeg mener - hvor går grænsen?

/morgan

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-06-02 12:34

"Morgan Jones" <mjones@image.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis man ønsker at lave et website i stil med lortebil.dk - Hvad skal man

> tænke på? Jeg mener - hvor går grænsen?

Grænsen er vel injurielovgivningen og straffeloven og ens samvittighed (og
ens domænehosts !!)

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-06-02 12:40

"Morgan Jones" <mjones@image.dk> skrev :

>Hvis man ønsker at lave et website i stil med lortebil.dk - Hvad skal man så
>tænke på? Jeg mener - hvor går grænsen?

5 millimeter fra et baseball batt ??? spøg til side, mon ikke det
er injurielovgivningen der skal tages mest ad notam ?

Hvis man er fair, og lader begge parter komme til orde, tror jeg næppe
der er nogen der vil komme, og svinge førstnævnte genstand.

--

jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil

Fra : Morgan Jones

Dato : 17-06-02 12:41

Jeg tænkte følgende retningslinjer.

- Lade være med at bruge firmaets navn i domænenavnet
(så skulle udbyderen være glad)

- Lade være med at nævne enkeltpersoners navne, telefon numre eller
lignende.

- Lave en liste over ting der kan dokumenteres skriftligt.

Men hvad mener i om?

- Scanning af breve stilet til mig.

- Nævnelse af firmaets navn og evt. link til deres website

- Råd der tydeligt er mærket som ens egen personlige mening? f.eks. "Lad
være med at handle med dem"

??

/morgan

Fra : B. Sørensen

Dato : 17-06-02 13:04

"Morgan Jones" <mjones@image.dk> wrote

snip snip

Det lyder da sobert nok.
Må vi høre hvem og om hvad?

--
/B. Sørensen
»Qued Erat Demonstrandum«

Fra : Morgan Jones

Dato : 17-06-02 13:12

> Det lyder da sobert nok.
> Må vi høre hvem og om hvad?

En bygherre der er lidt sløv. (se evt. mit indlæg af 12 Juni)

De har været **meget** sløve med at udbedre mangler... Meget meget sløve...
3 projektleder - den ene ved ikke hvad den anden laver... *suk*

Eller meget cool lejlighed.

/morgan :)

Fra : B. Sørensen

Dato : 17-06-02 13:14

"Morgan Jones" <mjones@image.dk> wrote

> 3 projektleder - den ene ved ikke hvad den anden laver... *suk*

Ja, det kan jo kun gå galt så

Held og lykke

--
/B. Sørensen
»Qued Erat Demonstrandum«

Fra : Morgan Jones

Dato : 17-06-02 13:48

> Ja, det kan jo kun gå galt så
>
> Held og lykke

De har en prøvelejlighed i ejendommen som potentielle nye købere ser hver
søndag. Jeg overvejer lidt at stå med et skilt ude på gaden med påskriften:
"Stadig store fejl - 100 dage efter indflytning"

?

/morgan :)

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-06-02 13:58

> [...]
påskriften:
> "Stadig store fejl - 100 dage efter indflytning"

Med henvisning til ens ytringsfrihed er det vel fundt tilladt at gøre ?

Det kunne også være at det ville sætte skub i udbedringerne i din lejlighed

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-06-02 14:00

"Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> skrev i en
meddelelse news:3d0ddcca$0$27750$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Med henvisning til ens ytringsfrihed er det vel fundt tilladt at gøre ?
>
> Det kunne også være at det ville sætte skub i udbedringerne i din
lejlighed

Jeg er ikke klar over havd det ord ".....fundt...." gør i den sætning, men
jeg skrev det

--
mvh/regards

Christian