GTA3!!!! er noget ****
Fra : erniefri@hotmail.com

Dato : 17-06-02 12:05

gta 3 er noget lort(pænt sagt) dels fordi at jeg har prøvet det, og
jeg har næsten læst alle anmeldelserne. gta3 er ikke pengene vær.

Fra : // Overby

Dato : 17-06-02 12:09

> gta 3 er noget lort(pænt sagt) dels fordi at jeg har prøvet det, og
> jeg har næsten læst alle anmeldelserne. gta3 er ikke pengene vær.

Havde det ikke været for din saglige, objektive og velargumenteret
begrundelse så tror jeg ikke på dig!

Daniel

Fra : Mogens

Dato : 17-06-02 12:19

On 17 Jun 2002 11:05:18 GMT, erniefri@hotmail.com wrote:

>gta 3 er noget lort(pænt sagt) dels fordi at jeg har prøvet det, og
>jeg har næsten læst alle anmeldelserne. gta3 er ikke pengene vær.

Ja, det er jo så din mening. Jeg synes nu at det er et rigtigt godt
spil, selvom det godtnok stiller lidt vel store krav til ens computer.

mvh Mogens

Fra : Simen Hernæs

Dato : 17-06-02 12:30

<erniefri@hotmail.com> wrote in message
> gta 3 er noget lort(pænt sagt) dels fordi at jeg har prøvet det, og
> jeg har næsten læst alle anmeldelserne. gta3 er ikke pengene vær.

Måske du skulle prøve det på playstation2.Der er det vildt fedt!

Simen H

Fra : erniefri@hotmail.com

Dato : 17-06-02 12:52

Simen Hernæs <mazeking@hotmail.com> skrev:
> <erniefri@hotmail.com> wrote in message
> >

> Måske du skulle prøve det på playstation2.Der er det vildt fedt!
>
> Simen H
>
> det vil jeg så prøve.
PS har du prøvet Day Of Defeat.

steven

Fra : Nis Deleuran

Dato : 17-06-02 14:16

> PS har du prøvet Day Of Defeat.

Hold dig dog til emnet. Og lav da nogle ordenlige argumenter...

Fra : erniefri@hotmail.com

Dato : 23-06-02 11:03

Nis Deleuran <qaratuziah@hotmail.com> skrev:

>Hold dig dog til emnet. Og lav da nogle ordenlige argumenter...

hvad siger du spade. gå hjem og kneb. jeg kan lind Day Of Defeat

Fra : Simon Kamber

Dato : 23-06-02 14:29

On 23 Jun 2002 10:02:52 GMT, erniefri@hotmail.com wrote:

>hvad siger du spade. gå hjem og kneb. jeg kan lind Day Of Defeat

Godt argument, nu er jeg overbevist om at GTA3 er noget lort;)
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : PA

Dato : 17-06-02 15:17

<erniefri@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> gta 3 er noget lort(pænt sagt) dels fordi at jeg har prøvet det, og
> jeg har næsten læst alle anmeldelserne. gta3 er ikke pengene vær.

Børn nu om stunder ...tsk...tsk...tsk.
--
PA