Leje af MC i Italien!
Fra : Ole Sørensen

Dato : 17-06-02 11:33

Hejsa!

Er der nogen der har erfarringer med at leje MC i Italien......Vil gerne
tage turen rundt med den nordlige vestkyst, men har ikke umiddelbart lyst
til at køre derned på min egen (Har overvejet auto-toget, men da man jo er
mageligt anlagt, ville det letteste jo være at flyve derned, leje en mc & så
ellers køre rundt på må & få..!)

Hvad kan man leje dernede / hvor udbredt er det ?

Prisniveau ?

nogle der evt. ligger inde med et link ?

Mvh /Ole
YZF-R6

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-06-02 11:33

Måske http://www.rent-a-bike.net/ kan hjælpe dig. Har ikke selv kigget.

Men du bliver jo snydt for en tur igennem Kassel når du tager taget...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Ole Sørensen

Dato : 17-06-02 12:25

> Måske http://www.rent-a-bike.net/ kan hjælpe dig. Har ikke selv kigget.

Kanon link...tak for den! (havde ikke set den før!), men den indeholdt
desværre ingen henvisninger til Italien.

Mvh /Ole
YZF-R6

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-06-02 13:12

Det var bare et link fra vores hjemmeside

Fra : Poul B-H

Dato : 17-06-02 20:52

"Ole Sørensen" <whocares@e-mail.dk> wrote in message
> [...]

> ellers køre rundt på må & få..!)
>
> Hvad kan man leje dernede / hvor udbredt er det ?

Husk at checke selvrisikoen. I Frankrig havde en 600cc sportsmaskine en
selvrisiko på 16000kr ? Det er maange penge hvis der er et fjols der bakker
ind i maskinen mens man køber is !

Poul B-H