højeste hastighed for en sprinter i 100 me~
Fra : ft120

Dato : 17-06-02 10:58

Hej

Er der nogen der ved hvor hurtigt en "Carl Lewis" sprinter løber på toppen?
Ikke i snit over de 100m men når det går hurtigst?

Hilsen
Jens

Fra : Renegade

Dato : 17-06-02 21:05

"ft120" <a@.a> wrote in message
> [...]
toppen?
> Ikke i snit over de 100m men når det går hurtigst?

Max hastigheden er lige over de 40 km i timen så vidt jeg husker. Højeste
hastighed mener jeg blev målt på Jim Hines for lang tid siden, men jeg kan
godt nok ikke huske det præcise resultat.

Mvh
Rng

Fra : ft120

Dato : 18-06-02 09:47

> [...]
> hastighed mener jeg blev målt på Jim Hines for lang tid siden, men jeg kan
> godt nok ikke huske det præcise resultat.

Hej Rng
Du har vel ikke tilfældigvis et link med info eller en henvisning til et
sted det står beskrevet?

Mvh
Jens

Fra : Renegade

Dato : 18-06-02 10:55

"ft120" <a@.a> wrote in message
Højeste

> Hej Rng
> Du har vel ikke tilfældigvis et link med info eller en henvisning til et
> [...]
Nix, men prøv da at se om det ikke står nævnt i Guiness Book of Records