hjælp!
Fra : rasmus carlsen

Dato : 17-06-02 09:50

Hejsa,

Jeg har brug for Jeres hjælp ... ! Jeg er kommet til at love gode venner, at
jeg vil lave en lille hjemmeside til dem - nu er problemet bare, at jeg
aldrig har prøvet det før ... altså lige bortset fra et par ugers kursus i
frontpage for et lille års tid siden. Når jeg nu sagde ja skyldes det, at
siden er forholsvis simpel.

Der skal være en forside og 5 undersider ... derudover skal en del tekst
være tilgængelig i enten pdf eller Acrobat Reader. Ingen tingel tangel,
ingen eller minimal grafik ... og en begrænset trafik (til at starte med i
al fald)

Med andre ord. En "kontakt os" knap og et par lilnks og en lille navigation
.... det er alt.

Her kommer så mit spm:
Hvor går jeg hen og køber hjemmesideplads? Og hvad skal jeg være opmærksom
på?

Vi skulle gerne bruge en håndfuld e-mailadresser til siden også ....

Fyr løs med Jeres gode råd!!

På forhånd tak
ras

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-06-02 10:28

Mon, 17 Jun 2002 10:50:10 +0200, skrev "rasmus carlsen"
<rasmus.carlsen@tdcadsl.dk>:

>Hvor går jeg hen og køber hjemmesideplads? Og hvad skal jeg være opmærksom
>på?

I news:dk.edb.internet.udbydere.webhotel har de fuldt styr på
det, så spørg der (og brug en mere sigende overskrift end
hjælp!).

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : rasmus carlsen

Dato : 17-06-02 21:03

> I news:dk.edb.internet.udbydere.webhotel har de fuldt styr på
> det, så spørg der (og brug en mere sigende overskrift end
> [...]

du har ret ...

Fra : Allan Johansen

Dato : 19-06-02 23:51

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på?
>
> Vi skulle gerne bruge en håndfuld e-mailadresser til siden også ....

Hej Ras

Jeg vil anbefale dig, at du hoster hos www.wannafind.dk, de yder efter min
mening en god support og levere et godt produkt.

Men ellers er det jo som du nok har erfaret i
news:dk.edb.internet.udbydere.webhotel at du kan få andres mening om, hvor
du skal hoste dit website. Der er også en tråd, hvor andre også anbefaler
wannafind.dk.
Tråden er navngivet wannafind.dk, når du ved det så kan du sikkert lettere
finde den.

Grunden til at jeg anbefaler www.wannafind.dk er af den simple grund, at
jeg er kunde der, og som ovennævnt pga. den gode support, m.m.

Held og lykke med dit site.

Mvh. Allan Johansen
www.hesselbjerg.dk

Fra : rasmus carlsen

Dato : 20-06-02 18:26

tak alle sammen ... jeg er blevet lidt klogere og kaster mig nu ud i at lave
hjemmesider!

ras