Opsigelse af telia abo.
Fra : Zonique

Dato : 17-06-02 08:26

Hej
Der står på Telia's hjemmeside at man skal sende en skriftlig opsigelse,
hvis man vil opsige sit abo. Hva' skal man dog skrive i sådan en?

Fra : BorreBoy

Dato : 17-06-02 08:35

"Zonique" <Zonique@REMOVEraytracer.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Der står på Telia's hjemmeside at man skal sende en skriftlig opsigelse,
> hvis man vil opsige sit abo. Hva' skal man dog skrive i sådan en?

"Hermed opsiger jeg mit abonnement".

Fra : Michael Jensen

Dato : 17-06-02 09:54

> [...]
> Der står på Telia's hjemmeside at man skal sende en skriftlig opsigelse,
> hvis man vil opsige sit abo. Hva' skal man dog skrive i sådan en?

By, den 14. juni 2002

Kære Telia!

Jeg ønsker pr. dags dato at opsige mit abonnement hos jer, med abonnements
nummer: xxxxxx

____________________
underskrift

Med Venlig Hilsen

Navn Efternavn
Adresse
Postnummer By

Fra : Michael Henningsen

Dato : 29-07-02 02:29

eks: 'Jeg ønsker hermed at opsige mit abonnement hos jer...'

Navn, adresse, abonnementsnummer, evt tlf.nr, dato

Husk at bede om en skriftlig bekræftelse på at de har modtaget din
opsigelse, så du kan dokumentere datoen for opsigelsen, hvis telia senere
skulle kludre i det, eller 'glemme' dit brev.
Zonique <Zonique@REMOVEraytracer.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d0d8f24$0$27718$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...