Svejsning i rustfrit i KBH
Fra : Henry

Dato : 17-06-02 08:20

Hej

Hvem kan klare at bore to holler og svejse to gevindstykker på et par
afgangsrør i rustfrit her i kbh, jeg mener at der skulle ligge en på
gladsaxe møllevej som kan det men hvad hedder han?

mvh
Henry
www.vfr.dk

Fra : Carsten H Steffensen

Dato : 18-06-02 00:16

Hej
Jeg kender en som kan, Jens Peder Andresen hedder han.( JPA metal)
Han er dygtig til rustfri, du kan fange ham på 40 44 70 40
mvh
Carsten
PS. han har værksted i Ballerup.

Fra : Henry

Dato : 21-06-02 14:19

"Carsten H Steffensen" <kejser@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kender en som kan, Jens Peder Andresen hedder han.( JPA metal)
> Han er dygtig til rustfri, du kan fange ham på 40 44 70 40

Hej Carsten

Tak for tippet, jeg har besøgt Jens og har fået klaret den lille opgave til
UG.

mvh
Henry