Til lykke til mig selv og Eddy ;-)
Fra : Henrik Münster

Dato : 17-06-02 01:17

Jeg vil bare lige sige, at Eddy Merckx og jeg har fødselsdag i dag.
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-06-02 01:56

In article <1fdwgwx.17hyfffmvu86N%muenster@mac.com>,
muenster@mac.com (Henrik Münster) wrote:

> Jeg vil bare lige sige, at Eddy Merckx og jeg har fødselsdag i dag.

Et stort tillykke herfra

Har Fnullergøj og Claudine budt på et glas vin i dagens anledning?

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-06-02 06:42

> Et stort tillykke herfra
>
> Har Fnullergøj og Claudine budt på et glas vin i dagens anledning?

Ikke endnu. Og nu tager jeg på døgnvagt
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : spam@reippuert.dk

Dato : 17-06-02 09:00

Stakkels Eddy ingen Henrik ingen vin

Fra : Christian Bech

Dato : 17-06-02 13:45

In article <1fdww1e.pgyfmz3frsg0N%muenster@mac.com>,

> Ikke endnu. Og nu tager jeg på døgnvagt

Og det ovenikøbet på en afdeling uden hospitalssprit.

Tillykke!

--
Christian

Fra : thomas tomcat

Dato : 17-06-02 15:23

in article bechd-5F0A73.14444617062002@news.net.uni-c.dk, Christian Bech at
bechd@mac.com wrote on 17/06/02 14:44:

> Og det ovenikøbet på en afdeling uden hospitalssprit.

Øl er ikke alt. Man har da osse morphin.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 17-06-02 20:41

thomas tomcat <tomcat@pc.dk> wrote:

> Øl er ikke alt. Man har da osse morphin.

Thomas, hvornår er du blevet så phisephornem på den ?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : thomas tomcat

Dato : 18-06-02 07:42

in article 1fdxyl8.1gswxph1ap8owfN%mich.ottosen@post5.tele.dk, Mich. Ottosen
at mich.ottosen@post5.tele.dk wrote on 17/06/02 21:41:

> Thomas, hvornår er du blevet så phisephornem på den ?

- faktisk et gammelt citat, jeg forvanskede en smule. Men jeg var vist selv
den eneste, der sån lige genkendte det.

men seriøst: Jeg fik fjernet mandler pga noget infektion engang, og det var
altså med morf-trip. Det var så fedt, at jeg spurgte om en portion mere, da
jeg landede. (ku jeg desværre ikke få).

Fra : Christian Bech

Dato : 17-06-02 22:30

thomas tomcat <tomcat@pc.dk> wrote:

> in article bechd-5F0A73.14444617062002@news.net.uni-c.dk, Christian Bech at

> Øl er ikke alt. Man har da osse morphin.

Ikke på Henriks afdeling, men han kan da give sig selv en tur i
CT-scanneren.

--
Christian

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-06-02 22:46

In article <1fdxxuu.1y3joerdut37aN%giambattista.vico@mail.tele.dk>,
giambattista.vico@mail.tele.dk (Christian Bech) wrote:

> Ikke på Henriks afdeling, men han kan da give sig selv en tur i
> CT-scanneren.

Så! Den slags er jo åbenbart de rene morder-maskiner.

Fra : thomas tomcat

Dato : 18-06-02 07:38

in article newsspam4-A12F5F.23462217062002@dtext.news.tele.dk, Martin Edlich
at newsspam4@mail.edlich.dk wrote on 17/06/02 23:46:

> Så! Den slags er jo åbenbart de rene morder-maskiner.

Eih, de rammer da kun ca hver anden gang, ik. Sløv lejemorder.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 19-06-02 00:06

> Så! Den slags er jo åbenbart de rene morder-maskiner.

Henrik, Henrik, hallo. Vågn nu op inden du falder i søvn på din
døgnvagt. Du må vist hellere få læst f.eks. Politiken .... inden du
lægger dig til at sove i den der CT scanner ... men du kan jo bare sætte
dig til at kigge på den blærbare PB, ikke? Som du naturligvis har med på
hospitalet (undskyld, Centralsygehuset)

Eller vælge MR scanneren som sovested ?

Kan man bruge en udrangeret CT scanner til at grille et 'par flade' uden
at smagen går tabt og uden risiko for at påføre, den der spiser dem
noget, som kan få en hver cpu til at bryde ned? :
Nej, dét var ikke sjovt ....

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 17-06-02 02:54

Henrik Münster <muenster@mac.com> wrote:

> Jeg vil bare lige sige, at Eddy Merckx og jeg har fødselsdag i dag.

Tillykke! Og Eddy kom nu op af støvet, du gør jo Doktoren pinligt berørt
:)

Mojn, Thomas

--
What goes: Clip clop, clip clop, clip clop, bang
bang, clip clop, clip clop, clip clop?

An 'Amish' drive-by shooting

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 17-06-02 02:56

muenster@mac.com (Henrik Münster) writes:

> Jeg vil bare lige sige, at Eddy Merckx og jeg har fødselsdag i dag.

Tillykke.
Hvem er Eddy Merckx?

-j

--
Uwaga!
Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.

Fra : Peter Gersmann

Dato : 17-06-02 05:01

In article <lzu1o2is74.fsf@ymer.netcetera.dk>, Janus Sandsgaard
<janus@janus.dk> wrote:

> Tillykke.
> Hvem er Eddy Merckx?

JANUS altså..

Se:
http://www.famousbirthdays.com/
http://www.leannesbirthdays.com/

Og til Dr. Monster - T I L L Y K K E

//peter

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-06-02 08:16

In article <lzu1o2is74.fsf@ymer.netcetera.dk>,
Janus Sandsgaard <janus@janus.dk> wrote:

> Hvem er Eddy Merckx?

fy, tror du ikke du burde overdrage din MTB til undertegnede?

Fra : David Blangstrup

Dato : 17-06-02 06:38

On 17.6.2002 2:16, in article 1fdwgwx.17hyfffmvu86N%muenster@mac.com,
"Henrik Münster" <muenster@mac.com> wrote:

> Jeg vil bare lige sige, at Eddy Merckx og jeg har fødselsdag i dag.

Hvor gamle bliver vi, for nu at blive i (læge-) jargonen?

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-06-02 06:42

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Hvor gamle bliver vi, for nu at blive i (læge-) jargonen?

Det er forfærdeligt, som tiden går. Jeg bliver 39.
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-06-02 09:33

Henrik Münster <muenster@mac.com> wrote:

> Det er forfærdeligt, som tiden går. Jeg bliver 39.

Jeg glemte lige: Eddy bliver 57.
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 17-06-02 20:41

Henrik Münster <muenster@mac.com> wrote:

> Jeg vil bare lige sige, at Eddy Merckx og jeg har fødselsdag i dag.

Tillykke, Henrik - "gamle svinger". Er du klar over om den anden
fødselar osse er Mac-bruger?
Ellers må en venlig henstilling om at futte over i dk. sport
(bvadr).cykling vel være på sin plads
For jeg véd godt, hvem hr. Merckx er modsat andre yngre deltagere i
gruppen

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-06-02 09:33

Mich. Ottosen <mich.ottosen@post5.tele.dk> wrote:

> Tillykke, Henrik - "gamle svinger". Er du klar over om den anden
> fødselar osse er Mac-bruger?
> Ellers må en venlig henstilling om at futte over i dk. sport
> (bvadr).cykling vel være på sin plads

På hans hjemmeside <http://www.eddymerckx.be/> står i kildeteksten:
også til Windows.

> For jeg véd godt, hvem hr. Merckx er modsat andre yngre deltagere i
> gruppen

Hvordan udtaler man egentlig hans navn? De fleste siger vel "Mærks", men
jeg har hørt belgiere sige "Mærsk". Måske skal c'et udtales som "s".
Henrik Münster
Esbjerg