To NT bokse på en linie..?
Fra : René Nielsen

Dato : 17-06-02 00:13

Hej herinde..
Sidder med et lille problem, er lige flyttet til et nyt hus, hvor der er
trukket rj-11 kabler rundt i huset, og spørgsmålet er derfor, om underhuset
kan have deres NT boks med adaptor, og overhuset deres med adaptor, alså to
NT bokse på en ISDN-2 linie..? uden at der skal laves det store..?

René

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-06-02 00:43

"René Nielsen" <mig@renenielsen.com> wrote in message
> [...]
> kan have deres NT boks med adaptor, og overhuset deres med adaptor, alså
> NT bokse på en ISDN-2 linie..? uden at der skal laves det store..?

Kun én NT pr. installation.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Sørensen

Dato : 17-06-02 15:43

"René Nielsen" <mig@renenielsen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan have deres NT boks med adaptor, og overhuset deres med adaptor, alså
> NT bokse på en ISDN-2 linie..? uden at der skal laves det store..?

RJ11 ?? det lyder mærkeligt, man plejer at bruge RJ45.
Men uanset så prøv da at koble adaptoren til NTèn via stikkene, der bruges
kun 4 ledninger i kablet til adapteren så "prøv det" Jeg køre selv en
LASAT-adapter på et RJ-11 stik ..virker fint.

vh.
Sørensen