Er der slanger ved balatonsøen
Fra : 0110220505042101

Dato : 16-06-02 23:48

Vi har påtænkt os at køre til Balatonsøen på ferie, men når vi taler med
andre er der delte meninger.
Nogle siger at det vrimler med slanger, andre siger at de ikke har mødt
sådanne krybdyr.
Er der hjælp at hente fra jer der har været på camping dernede?
Hilsen Aase

http://www.kandu.dk/

Fra : Bent F. Hansen

Dato : 17-06-02 00:44

Hej Åse

Sidste år hvor jeg var der nede var der masser af vandslanger da der var op
til 38 graders varme

hansen

Fra : Preben Andersen

Dato : 17-06-02 16:06

"0110220505042101" <0110220505042101.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> sådanne krybdyr.
> Er der hjælp at hente fra jer der har været på camping dernede?

Jeg ved ikke om det vrimler med slanger, men jeg har da set slanger / snoge
svømme i vandet, som jeg personligt ikke synes er særlig indbydene (grumset
og uklart med mudret bund) i forhold til saltvandet ved de danske kyster.
Der plejer også at være ekstremt overfyldt på campingpladserne i højsæsonen,
så det mest positive jeg kan sige om området er, at det er varmt .
God fornøjelse!

mvh
Preben

Fra : Kaj Mikkelsen

Dato : 17-06-02 17:20

> Vi har påtænkt os at køre til Balatonsøen på ferie, men når vi taler med
> andre er der delte meninger.
> Nogle siger at det vrimler med slanger, andre siger at de ikke har mødt
> sådanne krybdyr.

Har været et par gange på camping balaton ve balaton tomaj (Tror jeg det
hed) , og ja der var en del slanger.
Men som campingfatter sagde, "hvis de bider svigermor, går det kun ud over
slangen"
De er helt ufarlige.
I øvrigt et dejligt sted at holde ferie. Værste oplevelse var, at første
gang, var der mange tyskere, og det var efter "vort EM" så de ville hele
tiden spille fodbold, og bevise at de kunne vinde

/Kaj

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 17-06-02 21:58

Har du nogensinde hørt om et paradis uden slanger? Jeg vil vædde på at der
også er myg og andet kryb. Sådan er det bare, kan du ikke leve med andre dyr
så bliv hjemme i stuen og se fjernsyn!