Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vikingespil i Frederikssund og m.m..
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 16-06-02 21:53

Vikingespil i Frederikssund og m.m..

Jeg har været en tur i Frederikssund og overværret prøverne til årets
vikingespil, det er mere end 100 amatørskuespillere, der hvert sommer
laver et det kæmpe store spil, som forgår på en udendørs scene.

Til dem der synes det kunne være sjovt at se stykket live, kan jeg
oplyse at der er premiere på næste næste søndag, på søndag er der også
et kæmpe vikinge marked på Kalvøen i Frederikssund, så det vil myldre
med menesker og sjove motiver.

Jeg har opdateret www.photo-gallery.dk med nye billeder fra uge 24 -
2002, der er 4 preview-ark med 64 billeder, klik på de små thumbnails
og få et stort billede, direkte link til nye fotos.
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/default.htm#anchor508424

Og dem der ikke bryder sig om mine billeder, kan bare lade være med at
kikke på dem, for så bliver der mere båndbredde til dem, der synes de
får et noget ud af de nye billeder på photo-gallery.dk

Fra : Lotte M

Dato : 17-06-02 18:05

"Niels Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev :

> Jeg har været en tur i Frederikssund og overværret prøverne til årets
> vikingespil,

Og tak for det - der er et billede af min datters farfar og et par
andre mere perifære familiemedlemmer - verden er sgu lille

I øvrigt er der netop nu generalprøve på vikingespillet på Lindholm
Høje (Nordjylland) - der er præmiere i morgen og de spiller 14 dage
frem kl. 19. Der er vistnok midnatsforestillinger i weekenderne.

Lindholm Høje er i øvrigt altid et godt fotoudflugtsmål.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 17-06-02 21:59

Lotte M wrote:

> [...]
> Høje (Nordjylland) - der er præmiere i morgen og de spiller 14 dage
> frem kl. 19. Der er vistnok midnatsforestillinger i weekenderne.

Mine billeder er også fra prøverne, man kan få endnu bedre billeder, når
det rigtig kører løs, med lys, røg og alle er udklædt med hjelme og hvad
der ellers hører til et rigtigt vikingespil.

Er det et ordenligt billede jeg har lavet af din datters farfar....?

Hvis du lige fortæller hvad det er for et, så kan jeg lige sende dig den
højtopløste version.

Fra : Lotte M

Dato : 17-06-02 23:09

> [...]

> det rigtig kører løs, med lys, røg og alle er udklædt med hjelme og hvad
> der ellers hører til et rigtigt vikingespil.

Jeg håber at komme afsted i år - selv om jeg bor et stenkast fra højene,
har jeg aldrig set vikingespillet, så både for oplevelsens og billedernes
skyld håber jeg det klapper i år.

> Er det et ordenligt billede jeg har lavet af din datters farfar....?

Det er skam både skarpt og veleksponeret - farfar er ikke så tydelig, men
omgivelserne er jo spændende. Alt i alt synes jeg serien er spændende
og det er helt sikkert guf, for dine "udenbys" besøgende.

> Hvis du lige fortæller hvad det er for et, så kan jeg lige sende dig den
> højtopløste version.

1000 tak - jeg har sendt en privat mail.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk