skjult tæller
Fra : Jens Peter Andersen

Dato : 11-02-01 14:22

Hej
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan men kan lave /sætte en tæller ind
på en side skjult og selv få resultatet i evt en email en gang om ugen.
Jens Peter Andersen

Fra : CHRistian

Dato : 11-02-01 14:46

http://thecounter.com

--
123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 12
Tilfældig-Signatur-prog-test,4: http://members.nbci.com/chrzzz/soft/s2f/

Fra : Tommy Hansen

Dato : 11-02-01 16:20

Prøv hos www.counter4all.dk

Hilsen Tommt

Fra : Neo.dk

Dato : 12-02-01 14:26

"Tommy Hansen" <tommy.hansen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv hos www.counter4all.dk
>
> Hilsen Tommt
> "Jens Peter Andersen" <jens.peter.andersen@get2net.dk> skrev i en
meddelelse
> ind

www.add2.net , den er rigtig god !!

Mvh Carsten

Fra : Simon Mikkelsen

Dato : 20-03-01 20:33

D. Sun, 11 Feb 2001 14:22:21 +0100 syntes "Jens Peter Andersen"
<jens.peter.andersen@get2net.dk> at dk.edb.internet.webdesign.html skulle
vide at <f9wh6.234$gR5.4159@news.get2net.dk>.

>Er der nogen der kan fortælle mig hvordan men kan lave /sætte en tæller ind
>på en side skjult og selv få resultatet i evt en email en gang om ugen.

Det kan min statistik/tæller på www.zipstat.dk - gratis, på dansk og
reklamefri - og modsat fx. Counter4all kan alle vælge en skjult tæller

--
Mvh. Simon Mikkelsen, stud. ing.

www.zipstat.dk - gratis, reklamefri statistik til alle hjemmesider
-få fx. dine statistikker med e-mail, eller importer dem i ethvert regneark.