Sat... også - tyveriforsøg
Fra : Mogli

Dato : 16-06-02 20:49

Hej allesammen

Så skulle det også ske for min gsxr-250. Havde netop besluttet at det var da
alle tiders vejr til en lille tur i det østjyske, og man trækker gladeligt i
sit MC tøj og begiver sig ned mod holdepladsen, som er i den anden ende af
vores blok. Det første syn man ser, er at det ene sidespejl er knækket om på
siden og tænker, at det må være skraldemændene der har bakset lidt for
voldsomt med deres containere og så lige kommet til at snitte den. Men ved
nærmere eftersyn viser det sig at tændingsboksen (Ved ikke hvad den hedder,
der hvor nøglen skal være) mildest talt er brækket i stykker, samtidig med
at ratlåsen er brudt. Heldigvis var der en skivebremselås på, da jeg ellers
tror at den var forsvundet helt og aldeles. Hvad jeg ikke helt forstår er,
hvordan pokker de har fået øje på den, da den står gemt bag en halvmur og
ikke er synlig fra gaden af.

Så nu er det jo knap så godt at være på SU og ikke have nogen
kaskoforsikring på den. Så er der måske nogen af jer der kan komme med et
bud på hvad det vil koste med en ny tændingsboks, samt et nyt sidespejl +
montering (og hvis nødvendig en ny ratlås).

Det var vist alt og håber i kan hjælpe med et overslag.

Vh
Miki Vester
Stillestående gsxr-250

Fra : Kenneth S

Dato : 16-06-02 21:52

- snip -
> [...]
hedder,
> der hvor nøglen skal være) mildest talt er brækket i stykker, samtidig med

Jeg kan ikke hjælpe dig med priser, men kun vise min medfølelse...damn.

Håber du finder de skyldige, så skurkene kan stå skyldbetynget og se stift
ned i jorden, samtidig med at deres mødre forsikrer at lømlerne nok skal
betale hver en øre af skaden, fra deres lommepenge... for ældre er de
garanteret ikke.

Kenneth
R1 '02 (..som står i garage, thank god)

Fra : John

Dato : 16-06-02 23:03

"Mogli" <Mogli@Mogli.dk> wrote in message

Hvad jeg ikke helt forstår er,
> hvordan pokker de har fået øje på den, da den står gemt bag en halvmur og
> ikke er synlig fra gaden af.

Det er sikkert nogle som har set dig køre til og fra stedet hvor du
parkerer, jeg kan fortælle dig at det faktisk bedre kan betale sig at lade
maskinen stå ude hvor den er fuldt synlig evt. under en gadelampe og er man
heldig at bo et sted ved en blok, hvor der evt. er vinduer er det også en
fordel, der er tyven ikke så glad for at gå igang med hans ugerninger fordi
her kan han blive set ....såeehhh måske skulle du vælge nye
parkeringsforhold !

V.H John

Fra : Jakob Hansen

Dato : 16-06-02 23:14

"John" <krammeREMOVE@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> maskinen stå ude hvor den er fuldt synlig evt. under en gadelampe og er
man

Jeg synes at jeg engang hørte en (vandre-?)historie om en en mc, som stod
foran hovedindgangen til bellacenteret og en lastvogn med grab der lige
svingede forbi og tog den med. Ævæv

Jakob

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-06-02 09:40

Kan folk da ikke finde ud af at holde fingerne for sig selv.....
Håber snart du kommer på gaden igen.

Kig evt. på vores linkside, der er bl.a. links til forhandlere som sælger
brugt.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 17-06-02 09:56

> Heldigvis var der en skivebremselås på

Advarsel - billige skivebremselåse ala Abus Buffu serien er ikke en potte
pis værd - Jeg har en i 2 dele hvis nogen vil se hvorfor...

/A

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-06-02 10:03

Skivelåse er generelt ikke særlig gode. Heller ikke dem som er svære at
bryde op.
De kan hovedsageligt kun bruges til at irritere tyven, men hvis han virkelig
vil have lige præcis den MC, så skal han nok få den