Mad fra a til z
Fra : Kaj Rasmussen

Dato : 16-06-02 21:22

Jeg har Mad fra A til Z, udgivet af Eva,vil jeg tro.
Men jeg mangler nogle oplysninger:
Over hver opskrift er nogle symboler:
*et ansigt med en kokkehue
*en smily,
*nogle tal i en cirkel med nogle foranstillede parenteser
*Noget der ligner et manometer

Kogebogen er dejlig . uundværlig for os, men ville måske være endnu bedre,
om vi forstod disse symboler.

Kan nogen hjælpe mig med disse oplysninger.
Venlig hilsen
Kaj Rasmussen

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 16-06-02 21:50

Kaj Rasmussen skrev:

> Jeg har Mad fra A til Z, udgivet af Eva,vil jeg tro.
> Men jeg mangler nogle oplysninger:

Du bør nok stille dit spørgsmål i: <news:dk.kultur.mad+drikke>

Der har de sikkert kendskab til "Mad fra A-Z".

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 16-06-02 22:09

Kaj Rasmussen wrote:

> [...]
> om vi forstod disse symboler.
>
> Kan nogen hjælpe mig med disse oplysninger.

Har du kigget på siderne før A?

*et ansigt med en kokkehue = sværheds grad,
*nogle tal i en cirkel med nogle foranstillede parenteser = pris. ((((8)
er dyre end (1)