T65 og email
Fra : xmartin

Dato : 16-06-02 20:04

Hej

Hvordan sætter jeg min T65 op til at sende og modtage email ???
Mit abonnement er Telia Conto 100 der godt nok understøtter email.
Kan jeg få et eksempel ???

Martin

http://www.kandu.dk/

Fra : Andrew

Dato : 16-06-02 21:41

Man skal vel bruge et GPRS abonnement for at kunne bruge POP3 email?!?!

Mvh Anders

Fra : Tinky Winky

Dato : 16-06-02 21:42

> Man skal vel bruge et GPRS abonnement for at kunne bruge POP3 email?!?!

nej, hvorfor?

Fra : Andrew

Dato : 16-06-02 21:54

> nej, hvorfor?

Jeg forstod bare at for at bruge email (POP3) skulle man bruge GPRS.
Men tar jeg fejl?

Hvad koster det så at hente mail fra pop3.tele.dk?
Er det minutakst eller datamængde?

Mvh Anders

Fra : Lasse Elbek

Dato : 17-06-02 11:09

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
> Men tar jeg fejl?
>
> Hvad koster det så at hente mail fra pop3.tele.dk?

hvis man bruger gprs er det datamængde.
hvis det bare er med dialup, så skal man have et internetabo. (fx opasia+
fra tdc internet)
og så koster det minuttakst.
og serveren hedder nu pop3.mail.dk :)

/Lasse