Onani!
Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 16-06-02 18:45

Hej
Jeg er en dreng på 14 år, som onanere. Jeg trænger til at prøve noget nyt,
for jeg opnår meget meget sjældent det dejlige kløe i pikken kan i hjælpe
mig med det.
Eventuelt nogle gode tips til hvordan man gør det bedst muligt!

MVH Mick

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 17-06-02 03:26

> [...]
> mig med det.
> Eventuelt nogle gode tips til hvordan man gør det bedst muligt!

Hvis ikke du har noget imod at læse på engelsk er denne her side vist ret
omfattende.
http://www.jackinworld.com/

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : Hanne

Dato : 18-06-02 00:08

Dauser..

Jeg vil forslå dig at prøve at ornanere med olie eller crem.. et trik
jeg kan give videre til pigerne som vil "rykke" den af på deres kærester..

MvH

Hanne

Fra : Bull

Dato : 19-06-02 22:28

Hej Mick!
Er der nogen, der har fortalt dig, at sex sidder mere i hjernen end i
underlivet? D.v.s. at en meget væsentlig del af sex er fantasier -
fantasier, som du selv vælger, fordi netop disse fantasier tænder dig.
Du har sandsynligvis fundet ud af, at nogle tanker gør dig mere opstemt
end andre. Det gælder om at finde de tanker, der virker på dig. Du kan
evt. ud fra de emner, der tænder dig, leve dig ind i en lille fantasi,
hvor det forekommer dig mere og mere livagtigt, at der sker netop disse
spændende ting med dig.
Hvorfor er der mange, der ser eller læser porno? Det er netop for at
komme i den rigtige stemning. Og her må du også være klar over, at de
fleste har nogle former for porno, der tænder dem meget, mens der er
andre former, der forekommer dem helt kedelige og absolut ikke
ophidsende (fx. homo-porno, hvis man selv er til piger). Når du så er
blevet opstemt af disse fantasier, begynder du efterhånden at onanere.
Det plejer at foregå helt instinktivt/automatisk, mens dine tanker helt
koncentrerer sig om at "opleve" den fantasi, der efterhånden udvikler
sig fx fra blidt kæleri og frem til, at både din partner og du selv får
den store oplevelse i form af en dejlig orgasme.
Held og lykke!

http://www.kandu.dk/