mp3 til midi eller andet
Fra : Ghost

Dato : 16-06-02 17:24

er der nogle der ved hvordan man laver en mp3 fil om til midi eller noget
andet der kan bruges i logomanager

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 16-06-02 17:30

"Ghost" <thomas_1@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogle der ved hvordan man laver en mp3 fil om til midi eller
noget
> andet der kan bruges i logomanager

At lave en mp3 fil om til midi svarer til at lave et billede af en
bygning om til konstruktionstegninger.
Det er med andre ord ikke noget man lige gør..

Fra : Devast8or

Dato : 16-06-02 20:31

Som Martin siger er det ikke noget man lige gør. Midi formatet består af
enkelte toner, mens mp3 (som er en komprimeret .wav fil) er en direkte kopi
af lyden, som din player afspiller uden at tænke på om det er den ene eller
den anden tone.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Ghost

Dato : 18-06-02 08:02

det var da en skam men tak for det

Fra : Devast8or

Dato : 18-06-02 12:38

Jep, det er lidt ærgerligt. Jeg har selv tidligere forsøgt at finde en måde
at gøre det på men uden held. Dit bedste bud er nok at finde et nodeark el.
lign. til det nummer du vil have og så selv "konvertere" det manuelt
(hvordan det så end gøres...)

Devast8or