XNews sorter dårligt..
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 16-06-02 17:59

Hej,

Start med at se:

http://home19.inet.tele.dk/phj/misc/xnews_crop.JPG

- Jeg har fulgt tråden "Hvis mig dit skrivebord og jeg skal sige dig
hvem du er". Men den tråd bliver af XNews spredt ud over det hele.
Jeg har markeret nogle af de indlæg der er i tråden med en pil så man
kan se hvor spredt de er. Nogle der kan sige hvorfor? Og kan de
fikses?

--
Palle

Fra : Madsen

Dato : 16-06-02 18:13

Palle Hans Jensen skrev:

> [...]
> hele. Jeg har markeret nogle af de indlæg der er i tråden med en
> pil så man kan se hvor spredt de er. Nogle der kan sige hvorfor?

Har du set Mortens tip på: http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/ ?

Jeg tænker på:
[binaries]
SortOn=Subject

Madsen.

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 16-06-02 18:30

Madsen, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Har du set Mortens tip på:
> http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/ ?
>
> Jeg tænker på:
> [binaries]
> SortOn=Subject

Ja, men synes jeg bestemt ikke det bliver pænere af. Desuden ryger
dato sorteringen jo?! Men som Sagt hjælper det ikke?

Fra : Madsen

Dato : 16-06-02 18:41

Palle Hans Jensen skrev:

> Ja, men synes jeg bestemt ikke det bliver pænere af. Desuden ryger
> dato sorteringen jo?! Men som Sagt hjælper det ikke?

Mystisk.
Hos mig ser det sådan her ud:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/xnews/sort_on_subject.gif>
Selvom jeg klikker på Dato-bjælken, så indlæggene bliver sorteret
efter dato, bliver indlæggene ved med at ligge i tråd.

Madsen.

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 16-06-02 19:00

> [...]

> Selvom jeg klikker på Dato-bjælken, så indlæggene bliver sorteret
> efter dato, bliver indlæggene ved med at ligge i tråd.

Hvor mange indlæg har du i tråden? Jeg har 58, og resten er spredt ud
over det hele...

Fra : Madsen

Dato : 16-06-02 19:15

Palle Hans Jensen skrev:

> Hvor mange indlæg har du i tråden? Jeg har 58, og resten er spredt
> ud over det hele...

Der ser ud til at være 72 i selve "hovedtråden", hvis man kan sige
det sådan. Resten ligger så nedenunder spredt ud i andre tråde med
det samme emne. <http://home18.inet.tele.dk/madsen/xnews/antal.gif>

Madsen.

Fra : arc@na

Dato : 19-06-02 14:59

Palle Hans Jensen <palle@image.dk> wrote in

> [...]
> hele. Jeg har markeret nogle af de indlæg der er i tråden med en
> pil så man kan se hvor spredt de er. Nogle der kan sige hvorfor?

Bruger du "Threaded" som visningsformat? Ellers prøv det.

arc@na