videoredigering på pc og Miro DC10
Fra : Rune

Dato : 18-12-00 19:04

Hej!
Jeg kunne godt tænke mig at forsøge mig lidt med videoredigering.
Er der nogen der evt. har nogle erfaringer med dette kort Miro Dc10(+?)?
Eller evt kommentarer mht software og konfiguration af pc etc.....

Al hjælp vil være velkommen.

Venlig hilsen Rune.

Fra : Bent Lund

Dato : 19-12-00 16:45

"Rune" <cfp10121@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen der evt. har nogle erfaringer med dette kort Miro Dc10(+?)?
> Eller evt kommentarer mht software og konfiguration af pc etc.....

Ja, det virker udmærket, men det kræver noget power af din maskine og en
stor harddisk. Masser af RAM skader bestemt heller ikke.
Redigeringsprogrammet der medfølger er enkelt at bruge.

Hilsen

Bent