6210 uden net
Fra : Jonny Pedersen

Dato : 16-06-02 12:17

Er der nogen der kan hjælpe mig med en 6210 der ikke vil finde noget net
hverken manuelt eller automatisk.
Jeg bor lige ved siden af en tdk sender.

-J

Fra : KSK

Dato : 01-07-02 15:19

jeg har sammen problem med en telefon jeg købt af ham der hedder mobilunlock
defekt telefon ha ha solgt mig og kan ikke får penge tilbage .
ha nu aflevere den hos blue tele og de vil se nærmer på sagen ,,,
noget med at der mangle et nummer i ime der er kun 14 tal ømm telefon kan
jeg ikke får udlever ,, de snakke noget om den er importeret og jeg skulle
komme med kvittering for at der kan ske noget i med den de snakke om told og
skat så den fon se jeg nok ikke igen skal nu ud til den med købs
kvittering så de kan komme videre ,, det hjalp ikke at opdatere software i
telefon øh øh
KsK

Fra : Jonny Pedersen

Dato : 03-07-02 22:04

Det går lige over øv til ærgligt.....

Håber da det lykkes for dig at få fone igen og evt. få pengene igen af
"mobilunlock" , jeg ved ikke om du fik min mail, men som sagt har jeg fundet
ud af hvad der var galt med min...

-J