aqua thema til mozilla
Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-06-02 12:13

Endelig er der kommet et vellykket thema til mozilla, jeg bruger det
selv med stor fornøjelse i 1.1a.

<http://www.zukes.com/mozilla/navzilla/>

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 16-06-02 16:07

> <http://www.zukes.com/mozilla/navzilla/>

Mystisk, der sker ikke noget når jeg trykker på knappen "install
navzilla". Hverken med version 1.0 eller 1.1. (Jeg bruger Mozilla 1.1a)

Martin

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-06-02 16:14

In article <1fdvra7.15bqx79al3o82N%mb@talent.dk>,
mb@talent.dk (Martin Bredthauer) wrote:

> Mystisk, der sker ikke noget når jeg trykker på knappen "install
> navzilla". Hverken med version 1.0 eller 1.1. (Jeg bruger Mozilla 1.1a)

Har du slået software installation til under advanced? Er java slået til?

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 16-06-02 16:36

> Har du slået software installation til under advanced?

Der var problemets løsning - tak for det Morten!

Martin