SYRET FILM! Nowhere.
Fra : MP Jakobsen

Dato : 16-06-02 11:38

Ok, det er nok ved at være den mest syrede film i hele verden! "Nowhere",
hed den og havde en masse kendte ansigter og navne med i den noget
provokerende og temmelig voldsomme splatter-porno-ungdomsfilm... eller...
Men den kan nu godt anbefales. Den varer kun 75 minutter, så der er ikke så
meget tabt hvis man ikke kunne lide den!
Ikke så meget at sige. Bare: "bizar"!

Fra : Morten DH

Dato : 16-06-02 16:02

MP Jakobsen <eus@adr.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3UZO8.58198$N46.1871348@news010.worldonline.dk...
> [...]
> Men den kan nu godt anbefales. Den varer kun 75 minutter, så der er ikke

> meget tabt hvis man ikke kunne lide den!

Hvor finder man sådan en fætter - Blockbuster har den vel ikke går jeg ud
fra....

Fra : MP Jakobsen

Dato : 16-06-02 17:42

Jeg så den hos nogle venners venner... De havde købt den i england tror jeg.
Det var i hvertfald et engelsksproget cover og der var ingen undertekster...

Jeg ved ikke om IMDB kan hjælpe med at finde den?
http://us.imdb.com/Title?0119809

MP