Så blev bremserne skilt ad.....
Fra : Jon Larsen

Dato : 16-06-02 10:04

Så fik jeg bremserne skilt ad.. Og jeg må nok sige de så rimelig tilgroede
ud.
2 af de dersens støvcabs der sidder yderst ved stemplerne i kaliberen var
noget medtaget, idet en af den var revnet og en anden helt revet over så
skidt og snavs kunne rigtig komme til at samle sig. Men nu ser kalibrene og
stempler, samt de resterende 6 støvcaps helt fine ud efter en grundig
behandlig ( UDEN at ridse de vitale dele

Er der så nogen der ved om man skal købe et helt renoveringssæt eller om man
kan købe sådan 2 ringe løst ???

Nu glæder jeg mig bare til at få skidtet samlet igen og se hvordan den så
bremser, for det kan kun blive 100 % bedre end før.

--
Jon Larsen ( som desværre har fået sig en slemmer virus der påvirker
balancen)

Fra : Razer

Dato : 16-06-02 11:38

"Jon Larsen" <jon-soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu glæder jeg mig bare til at få skidtet samlet igen og se hvordan den så
> bremser, for det kan kun blive 100 % bedre end før.

Jeg har lige ordnet mine egne bremser fuldstændigt.
Jeg købte et pakningssæt til min ebremser, 316 kroner for begge bremser så
det var til at leve med.

jeg tror personligt ikke at du kan købe løse pakningsringe.

Mvh.

Thomas ZX-10

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 16-06-02 13:46

> Er der så nogen der ved om man skal købe et helt renoveringssæt eller om
man
> kan købe sådan 2 ringe løst ???

Hej Jon

Du kan købe støvringene løst til din GSXR 250. De koster ca. 80kr stk. Husk
at bruge bremsepasta til at smære stempler og oringe med indvendigt. Alt
hvad der kan komme i forbindelse med bremsevædske skal ikke have alm fedt
eller kobberfedt. Det er kun de ydre dele af kaliberen hvor man skal bruge
kobberfedt, og kun i små mængder, da det samler skidt.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Jon Larsen

Dato : 19-06-02 07:24

Så fik jeg samlet bremserne igen, men jeg synes stadig ikke den bider godt
nok. Jeg skal trykke håndtaget temmelig langt ind før den over hovedet
begynder at bremse, og jeg skal trykke håndtaget næsten helt i bund før den
bliver så hård at jeg ikke kan trykke den længere ind, og det er ca 1 cm fra
gashåndtaget.

Jeg har armerede slanger på, jeg har lige gennemgået begge de forreste
kalibre, så jeg hælder til at det er noget med selve håndtaget at gøre eller
også er det hovedcylindren der er noget galt med, for den kan jo godt bremse
når bare jeg klemmer hårdt nok. Det er bare ikke særligt rart at men skal
klemme så hårdt, og jeg ville ønske den tog ved noget før.

Er der nogen der har andre bud ???????

--
Jon Larsen

Fra : S@nd

Dato : 19-06-02 19:00

"Jon Larsen" <jon-soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har andre bud ???????
Er systemet udluftet efter samling ?

Mvh. S@nd
|| Bol d'Or ||

Fra : Rune Soegaard Larsen

Dato : 19-06-02 19:39

S@nd wrote:

> Er systemet udluftet efter samling ?

Jep!

/Rune

Fra : Armand

Dato : 20-06-02 22:02

Rune Soegaard Larsen <nuggi@mip.sdu.dk> skrev i en

> Jep!

Men åbentlyst ikke godtnok!!

--
Armand.

Fra : Jon Larsen

Dato : 21-06-02 06:26

> Men åbentlyst ikke godtnok!!
>
> --
> Armand.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Den har været sådan i alle de 3 år jeg har ejet den, men ok, det betyder jo
ikke at systemet er udluftet ordenligt. Så må jeg jo påen igen.

Og forresten Armand.... Velkommen tilbage