Oplysninger om Motad Datum
Fra : Thomas Makro

Dato : 16-06-02 08:26

Jeg har været ved at undersøge markedet for lovlige udstødninger, da
jeg er godt træt af min larmende Laser Prof Racing, og har i den
forbindelse fundet frem til en Motad Datum. Se evt.
http://www.holtugmc.dk/images/uds/motad.htm.

Bliver den så varm, at man brænder sig hvis man ligger sin hånd på
den, lige efter en køretur? (Den nuværende Laser bliver kun små-lun).

Holder den?

Andre erfaringer?

--
M.v.h. Thomas Makro
Honda VFR 750 F

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 16-06-02 12:30

> [...]
>
> Bliver den så varm, at man brænder sig hvis man ligger sin hånd på
> den, lige efter en køretur? (Den nuværende Laser bliver kun små-lun).

Konen har haft en XS400 Seca med et Motad 2-1 Std. system, fin lovlig lyd,
finish på systemet er også OK dvs at det holder ligeså godt eller bedre end
Standard systemet.

Min søster har haft en XJ650 med et Motad Neta 4-1 system, også her var der
fin lovlig
dyb lyd, dette system havde også en god finish/holdbarhed som var mange
bedre end standard systemet (hvilket var noget værre l... hvad angår
holdbarhed)

Dan
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : Thomas Makro

Dato : 16-06-02 15:13

On Sun, 16 Jun 2002 13:29:47 +0200, "D@n Dethlefsen"
<FJERNMIGsota@tdcadsl.dk> wrote:

>Konen har haft en XS400 Seca med et Motad 2-1 Std. system, fin lovlig lyd,
>finish på systemet er også OK dvs at det holder ligeså godt eller bedre end
>Standard systemet.

Afgangsstudsen bliver selvfølgelig brand varm, men hvor varm bliver
potten?

Kan den skilles ad, så man kan udskifte potteulden (den ser ikke ud
til at kunne skilles)?

Fra : Henry

Dato : 16-06-02 17:37

> Afgangsstudsen bliver selvfølgelig brand varm, men hvor varm bliver
> potten?
Jeg tror at det er det samme som original potten, den er bygget efter samme
princip og er ikke lige som en eftermonteret slipon bare et rør.

> Kan den skilles ad, så man kan udskifte potteulden (den ser ikke ud
> til at kunne skilles)?
Den skal sikkert ikke pakkes om, der er nok ikke noget uld i den, ligesom
der heller ikke er det i den originale.

mvh
Henry
www.vfr.dk