Cb550 starter ikke :(
Fra : Brian

Dato : 16-06-02 04:25

Jeg har fået samlet min CB500 SuperSport. Men den vil sgu´itte starte :(
Synes eller alt gik efter bogen, men... det kan de jo ikke have gjort.. :(

Nogen ideer??

Brian

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 16-06-02 06:53

Hej Brian

Der skal vist lidt flere informationer til, hvis det skal nytte noget!

Kører starteren, er der strøm på tændrørene, er den kalibreret osv.?

mvh

Hans

Fra : Jørgen Klindt Anders~

Dato : 16-06-02 08:08

ja ideer er der sq nok af!

check om der er gnist på tændrørene.
check at tændrørene bliver våde altså at carborartor giver benzin. Check
benzin hane om der er gennemgang.
evt. udskift tændrør med nye det skal jeg på den gamle cb 550 fra 76 ,
hvert år.
(også selvom der erlidt gnist i dem)

klindt

Fra : Brian

Dato : 16-06-02 09:34

Tjekker lige om der er benz på tændrørene... Og om de gnister...
Jeg tror selv at jeg er kommet til at sætte den af helvede til da jeg smed
knasten i... såååå skiller den lige igen og tjekker :(
ØV!
Hvad man laver træt i dag, kan man gøre om frisk i morgen :(
Brian

"Jørgen Klindt Andersen" <jka@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> benzin hane om der er gennemgang.
> evt. udskift tændrør med nye det skal jeg på den gamle cb 550 fra 76 ,

:(

Fra : Armand

Dato : 03-07-02 21:29

> [...]
:(
> Synes eller alt gik efter bogen, men... det kan de jo ikke have

Øheeeh :-/

Er "supersport" ikke kun hæftet på 5½'eren med samme tankdesign som
400'eren??

--
Armand.

Fra : Brian

Dato : 04-07-02 00:33

Jeg ved det faktisk ikke helt.. tror det er en 550 med lidt andre sideskjole
og uden staferinger... ???
MEN.. vil gerne vide det.. der er ikke forskel "performance"-mæssigt.
Desværre.
Brian