The Spitfire Grill
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-06-02 01:44

Jeg har længe villet se den film. Den fik meget ros allerede
da den gik i biffen og i aften viste de den fra DR.

Hvad kan man sige andet end: wow.

Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Klaus G.

Dato : 16-06-02 10:26

Hvorfor faen sagde du ikke til noget før at der gik en god film på DR? :(

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-06-02 13:14

> Hvorfor faen sagde du ikke til noget før at der gik en god film på DR? :(

Sorry, men jeg så det meget sent i går aftes (den blev vist kl 00:15)
og vidste ikke hvor god den var, før jeg så den ...

En anden gang skal jeg prøve at annoncere det.