Hjælp upload
Fra : Klaus

Dato : 11-02-01 12:35

jeg kan ikke uploade min hjemmeside mere. Får meldingen "cannot open
"structure.cfg" for reading.
Har prøvet at afinstallere og geninstallere Frontpage 2000.
Klaus

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-02-01 13:52

Kontakt din udbyder.

Fra : Martin

Dato : 11-02-01 20:17

> [...]

>"structure.cfg" for reading.
>Har prøvet at afinstallere og geninstallere Frontpage 2000.

Jeg ved ik... men det kan være at din udbyder ikke understøtter
Frontpage extensions...

--

\ Bye for now Martin /
/\ http://www.geocities.com/lsvdk/ /\