Sommer bukkejagt
Fra : Preben Jakobsen

Dato : 15-06-02 21:29

Hej NG
Jeg har en diskution med en ven som nogen her sikkert kan afgøre.
Har riffeljagten på råbuk altid været 16/5 -15/7 eller passer det at den var
16/5 - 15/6 for 20 år siden?
Hvornår blev jagttiden ændret?
Venligst
Preben Jakobsen
Kolding

Fra : POP

Dato : 15-06-02 22:51

Hejsa!

I min grundbog fra 1972 som jeg brugte til jagtprøven står der 16/5 - 15/7
Det med at der kun var fra d. 16/5 - 15/6 kan godt være lokal jagt-tid!

Med venlig hilsen
Preben Pedersen

Fra : Per Herholdt

Dato : 15-06-02 23:21

Preben Jakobsen wrote:
> [...]
> Jeg har en diskution med en ven som nogen her sikkert kan afgøre.
> Har riffeljagten på råbuk altid været 16/5 -15/7 eller passer det at

Hej
Jeg har en af min fars "skalpe" der er skudt 16.6.62. Jeg mener han holdt
sig til loven og går ud fra at det i hvert fald på det tidspunkt var i orden
at skyde efter d.15.6
--
MVH Per

To start press any key --- where is the any key??