Nummerpladerammer - sidste udkald !!
Fra : Morten Juel

Dato : 15-06-02 21:16

Skal der virkeligt kun laves 16 rammer ???
Er i nogle der ikke er vågne ?

Navn Antal

Allan Bojesen 2 x
Peter J 1 x
Lars Bisgaard 0
Henrik Paulsen 0
Anders Majland 0
Tony Lorentzen 1 x
Jesper Pedersen 0
Brian W 0
Søren Hjorth Sørensen 1 x
J. Ewerty K. 0
Jørgen Winther 2 x
Dennis Pedersen 2 x
Rune Rohleder 0
Niels S 1 x
Lars Bo molnit 0
Morten C 0
Anders Enslev Jensen 0
Martin Sørensen 2 x
Jørgen Jensen 0
Michael Brock 0
Anders Enslev Jensen 0
Jonas Holt 0
Jesper Lillesoe 0
Janus 1 x
Anders Rostgaard Bystrup 0
René Dahl 0
Arne Lorenzen 0
Palle Madsen 0
Brian Slots 1 x
Lasse Leegaard 0
Kåre Nejmann 0
Christian Stidsen 1 x
Claus Ruglund Jakobsen 1 x

Hvad siger i, jeg regner med at bestille Tirsdag ! så burde alle ha læst NG
!

Morten
Golf II GTI til salg for 15000,- på starchild.dk/golf
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-02 23:22

On Sat, 15 Jun 2002 22:16:08 +0200, "Morten Juel"
<mp@mail1.stofanet.OSTEPOPdk> wrote:

Hej Morten.

>Skal der virkeligt kun laves 16 rammer ???
>Er i nogle der ikke er vågne ?

Hvis det kan hjælpe på bestillingen, kan du skrive mig for 2 stk.
Jeg sender en mail med adressen.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Lasse Leegaard

Dato : 16-06-02 01:26

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.OSTEPOPdk> wrote in message
> Skal der virkeligt kun laves 16 rammer ???

> Lasse Leegaard 0

Jeg vil da være rasende ked af ikke at få en - især da jeg har betalt....

Så - ja jeg skal ha'.....1....

--
-Lasse-

Fra : Morten Juel

Dato : 16-06-02 10:07

Det er rettet

jeg sender en opdateret liste i eftermiddag !

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 17-06-02 20:36

"Lasse Leegaard" <Lasse@b.r.a.n.d.b.i.l.dk> wrote:

>Jeg vil da være rasende ked af ikke at få en - især da jeg har betalt....

Også mig. Hit med de rammer

--
..: Kåre Nejmann :.

Fra : Freddy Lang

Dato : 16-06-02 02:58

Kan man nå at hoppe med på vognen? Hvordan ser de helt nøjagtigt ud? Og hvad
bliver prisen?

Mvh
Freddy
SV 650 S (K1)
"Bikers don't die... they get killed"

Fra : Dan Eckberg

Dato : 16-06-02 04:06

Hvad koster en sådan ?
Er der et billede af den et sted på nettet ?

Dan
SV6½S

Fra : Morten Juel

Dato : 16-06-02 10:06

mht til pris så kig under dette indlæg aecs3l$111$1@sunsite.dk
udseende er som en auto nrplade ramme, bare passende til en MC self )

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 16-06-02 12:50

Jeg tager et styk

HVad var prisen???? Kan ikke hitte ud af det indlæg hvor du gav en
henvisning?????

Brian W.
" som har været på Vandel hele weekenden, og taget nogle gode billeder.
Poster dem snart. Hvor bliver man da træt af at spille musik hele natten for
dragkørerer... fedt "

Fra : anrs

Dato : 16-06-02 13:33

Morten Juel wrote:
> [...]
> Jesper Lillesoe 0
> Janus 1 x
> Anders Rostgaard Bystrup 0
> René Dahl 0
> Arne Lorenzen 0
> Palle Madsen 0
> Brian Slots 1 x
> Lasse Leegaard 0
> Kåre Nejmann 0
> Christian Stidsen 1 x
> Claus Ruglund Jakobsen 1 x
>

> Hvad siger i, jeg regner med at bestille Tirsdag ! så burde alle ha
> læst NG !
>
> Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Anders Enslev Jensen = 1 stk

anrs
Triumph Sprint RS

Fra : Futte

Dato : 16-06-02 16:07

> Skal der virkeligt kun laves 16 rammer ???
> Er i nogle der ikke er vågne ?

Eller ik' hjemme

> Jørgen Jensen 0

Stadig med med et stk.
Jeg mangler bare et reg og kontonummer

> Hvad siger i, jeg regner med at bestille Tirsdag ! så burde alle ha læst
NG
> !

Hvor lang leveringstid regner du med ?

Hilsen

Jørgen , Brøndby
CB550F, den fine årgang 19XX
der lige lå bag en Norton Commando i Ballerup
Musik ,musik musik musik musik musik

---

Fra : René Dahl

Dato : 16-06-02 17:59

> Skal der virkeligt kun laves 16 rammer ???
> Er i nogle der ikke er vågne ?

Os mig! Os mig!
Jeg troede den var i vinkel når man havde indbetalt??

Mvh.
René Dahl.

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 17-06-02 08:20

Hvis det kan nåes, vi jeg gerne have en med.

Mvh
Kristoffer

Fra : Claus Rolsted

Dato : 17-06-02 09:45

Hej Morten,

For lige hurtigt at få det endeligt på plads, hvor meget regner du så med at
nr-pladerammen løber op i ialt (et overslag incl. porto hjem til mig) ??
Der bliver andetsteds nævnt, at prisen måske når op på omkring 250,- i alt.
Kan du be/af-kræfte det?

På forhånd tak,

--
mvh. Claus Rolsted, pt. uden mc og uden kort
Vespa ET2 - NU er det sommer, så NU kommer mc-kortet

Fra : Morten Juel

Dato : 17-06-02 17:39

ja mon ikke det passer meget godt, med mindre man selv henter dem hos mig og
spare slutportoen !

Morten
Golf II GTI til salg for 14000,- på http://starchild.dk/golf

Fra : Jens Arnfast

Dato : 17-06-02 10:23

On Sat, 15 Jun 2002 22:16:08 +0200, "Morten Juel"
<mp@mail1.stofanet.OSTEPOPdk> wrote:
>Skal der virkeligt kun laves 16 rammer ???
>Er i nogle der ikke er vågne ?

Nu er jeg, hård weekend

Hvis det ikke er for sent er jeg klar, så stik mig
betalingsoplysninger

-jens
--
-jens

"Me no internet, only janitor, me just wax floors."

Fra : Jesper Lillesoe

Dato : 17-06-02 11:51

On Sat, 15 Jun 2002 22:16:08 +0200, Morten Juel wrote:

> Skal der virkeligt kun laves 16 rammer ??? Er i nogle der ikke er vågne
> Jesper Lillesoe 0

Skriv mig på til en enkelt!

/Jesper

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 18-06-02 07:37

> Skal der virkeligt kun laves 16 rammer ???
> Er i nogle der ikke er vågne ?

Vil osse gerne bestil en ramme - men hvor meget koster de?

Mvh.
Chris
: )

Fra : Claus Rolsted

Dato : 18-06-02 10:12

"Chris b.a.r.f." <fwangerprince@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vil osse gerne bestil en ramme - men hvor meget koster de?

Se Mortens indlæg news:ael317$2sg$1@sunsite.dk den 17. juni kl. 18.39, hvori
han bekræfter, at det nok løber op i ialt 250,- incl. porto og ekspedition
ud til dig

--
mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - NU er det sommer, så NU kommer mc-kortet

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 18-06-02 10:52

"Claus Rolsted" <rolsted@nospamNOSPAM.dk> wrote in message
> Se Mortens indlæg news:ael317$2sg$1@sunsite.dk den 17. juni kl. 18.39,
hvori
> han bekræfter, at det nok løber op i ialt 250,- incl. porto og ekspedition
> ud til dig

Takker Claus, jeg kan p.t. ikke se flere indlæg i dfm. Måske er tiden inde
til at benyt mig af sunsite's server i stedet for Tiscali? Så..yes Morten,
jeg vil osse gerne bestil en ramme

Mvh.
Chris
: )

Fra : Claus Rolsted

Dato : 20-06-02 13:29

> Takker Claus, jeg kan p.t. ikke se flere indlæg i dfm. Måske er tiden inde
> til at benyt mig af sunsite's server i stedet for Tiscali? Så..yes Morten,
> jeg vil osse gerne bestil en ramme

Velbekomme
Jeg kan iøvrigt kun anbefale Suncite. De er som regel helt fænomenale
(bortset fra at min suncite-news-adgang lige har været nede i 1½ døgns
tid).....

--
mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - På mandag starter MC-undervisningen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 20-06-02 14:59

"Claus Rolsted" <rolsted@nospamNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan iøvrigt kun anbefale Suncite. De er som regel helt fænomenale
> (bortset fra at min suncite-news-adgang lige har været nede i 1½ døgns
> tid).....

Ikke kun din - men hele sunsite incl www har været nede.

/A

Fra : Claus Rolsted

Dato : 20-06-02 15:27

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke kun din - men hele sunsite incl www har været nede.

Rart at høre, at man ikke er den eneste
Lidt irriterende - man får helt ng-abstinenser. Personligt måtte jeg til
nøds ty til TDC...

Fra : Jens Arnfast

Dato : 20-06-02 16:24

On Thu, 20 Jun 2002 15:58:41 +0200, "Anders Majland \(Replace DOT with
.. in address for reply by email\)" <AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote:

>Ikke kun din - men hele sunsite incl www har været nede.

jep, maskinen ristede et par PSU'ere under tordenvejret.