Letigen
Fra : Lille mig

Dato : 15-06-02 19:37

Hejsa.

Jeg er en pige på 20 år som vejer 29 kg for meget. Jeg var hos min læge for
en mdr siden som mente vi skulle ses her på mandag for at jeg med stor
sandsynlighed kunne få Letigen. Men jeg har hørt at man får det rigtig
dårligt af dem - min søster får dem også og hun føler ikke hun kan holde det
ud fordi hun hele tiden har det rigtig dårligt. Hvordan har I andre oplevet
dem? hvor længe har man det skidt med dem? og hvad når man skal af med dem?
skal man så trappe ned eller kan man stoppe fra den ene dag til den anden?
Hvad koster de? min søster gav omkring 230 for dem? hvad giver I andre?

KH Helle

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 15-06-02 20:37

> skal man så trappe ned eller kan man stoppe fra den ene dag til den anden?

Hejsa!

Jeg har aldrig prøvet pillerne.. og på et tidspunkt ville jeg brændende
gerne prøve dem. Nu har jeg en kæreste som har prøvet dem og derfor har jeg
ikke længere lyst til at prøve dem...
Hans erfaringer med pillerne er at de roder godt og grundigt rundt i ens
psyke.
De skulle efter sigende hvis man knuser dem have samme effekt som speed...
*S* Og det synes jeg siger lidt om hvad pillerne kan gøre.
Dog skal det siges at det er ikke alle der reagerer ens på dem. Men jeg er
nok kommet til den holdning at jeg vil hellere være tyk en spise pillerne!
*S*

Jeg skriver ikke dette for at du nu skal få det rigtig dårligt over
pillerne.. men jeg synes du skulle høre min synsvinkel. Jeg håber ikke at
det slår dig helt ud! *S*

Mange hilsner
Mette

Fra : Frank Hahn

Dato : 15-06-02 21:20

"Lille mig" <helle@jirty.dk> wrote in message
> [...]
> Hvad koster de? min søster gav omkring 230 for dem? hvad giver I andre?

ca. 430,- for 200 styks. Men 230-250 lyder som værende
indenfor det nuværende prisleje.

Og det er temmeligt forskelligt, hvordan man reagerer på dem.
De sætter forbrændingen i vejret og nedsætter appetitten (rent
officielt). Det første stemmer i mit tilfælde, men min appetit røres
der ikke ved (det kræver stadig selvkontrol).

Mht. psyken.. Tjah, ingen effekt her, men jeg får heller ikke
svedeture, rysteture, åndenød eller overhurtig puls. Der skal
så lige siges at jeg ikke drikker kaffe eller andre koffeinholdige
drikke (der må siges at være tilstrækkelig koffein i LI til at
dække selv hardcore-trængendes behov).

Det bedste ville være, hvis du kunne "låne" 10-15 styks ved
en bekendt. Og så prøve med 2 om dagen, 1 om morgenen og
så 1 til ca. 4 timer senere. Efter 3-4 dage ved du så sådan ca.
hvordan DU reagerer på dem. De psykiske forandringer tager
straks længere tid (3-5 uger), umiddelbar lægges der mærke
til underlige humørsvingninger, hvis man har anlæg for dette.

I større dosis'er benævnes pillerne også "ferie"-piller. De kan
bruges til at modvirke effekten af alkohol, så man kan faktisk
drikke sig ihjel uden at lægge mærke til det (ikke at anbefale).
De bør af den grund ikke udleveres til teenagere eller andre
diskotek-kids.

Normalt siges det at de ikke må udleveres til personer med
BMI under 30 (bmi = vægt i kg divideret med sin kvadratet af sin
højde i meter)

/Frank

Fra : Rie Lysvad

Dato : 15-06-02 21:48

Hej Helle

Jeg har for en del år siden fået Letigen, men jeg kan ikke huske, hvad de
kostede.
Jeg kom til at ryste på hænderne og fik kraftig hjertebanken. Jeg havde ikke
direkte kvalme, men det jeg vil kalde en kvalmende fornemmelse. De tog noget
af appetitten.
Jeg Tog dem ikke ret længe, og jeg holdt bare op med at tage dem, uden at
trappe ned.

Med venlig hilsen Rie

Fra : Thomas

Dato : 15-06-02 22:16

Nu er jeg snart træt af alle de udtagelser om at folk fik det dårligt af dem!
Hvis man ikke følger de foreskrevne regler, når man starter er det da klart at man får det lidt dårligt!

Man starter med 1 pille i ca. 4-7 dage......gerne med start om morgenen, så går man over til 2 piller i ca. 4-7 dage, og først efter
8-14 dage går man op på max antal nemlig 3 piller!

Jeg har taget dem mange gange, og det eneste jeg kan mærke når jeg starter på dem (eller rettere min kærste kan mærke), er at jeg
snakker lidt mere om morgenen :) altså at jeg bliver lidt mere aktiv de første par dage!

Jeg synes at de er smadder gode, og jeg kan kun anbefale dem

Jeg er lige blevet færdig med min 6 måneders kur hvor jeg tabte 45 kg, så nu er jeg nede på min ideal vægt!

Mvh Thomas

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 15-06-02 22:41

> [...]
>
> Jeg synes at de er smadder gode, og jeg kan kun anbefale dem
>
> Jeg er lige blevet færdig med min 6 måneders kur hvor jeg tabte 45 kg, så

Hvor lang tid regner du så med at der går inden du igen skal smide de 45
kilo???? Det lyder jo som om at det er noget du gør ofte???

Jeg synes da det er dejligt at der er folk der har det fint med pillerne..
Men jeg mener også at det er vildt at der er så mange der reagerer på
pillerne som de nu en gang gør. Og jeg synes da ikke at have læst i nogen af
posterne at man ikke har fulgt "reglerne"

MVH Mette

Fra : Thomas

Dato : 15-06-02 22:32

> [...]
> pillerne som de nu en gang gør. Og jeg synes da ikke at have læst i nogen af
> posterne at man ikke har fulgt "reglerne"

De kommer skam aldrig på igen!
Hvis du læser indlægene igen så, så får du nok øje på at alle ikke følger reglerne!

Fra : katja

Dato : 16-06-02 00:20

Thomas <mith@mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aegapj$9ra$1@sunsite.dk...
> Nu er jeg snart træt af alle de udtagelser om at folk fik det dårligt af
dem!
> Hvis man ikke følger de foreskrevne regler, når man starter er det da
klart at man får det lidt dårligt!

Tjaeh.. min første kommentar er.. så slap dog lige af!

Anden kommentar er! - At selvom de foreskrevne regler følges kan man skam
godt få det skidt af pillerne!
Egen oplevelse af pillerne er, at det går fint hos mig.. så længe jeg kun
spiser en pille om dagen, i det øjeblik jeg indtager to om dagen, opstår
kvalmen, den evige og ubehagelige hjertebanken osv..

Jeg har løst problemet ved at spise en pille om morgenen og en halv ved
aftenstid - altså ved en 17-18 tiden.
Der går meget lang tid, inden jeg går videre op.. til en hel pille ved
aftenstid

Ergo har det altså ikke noget at gøre med.. om man følger de foreskrevne
regler

Jeg synes det er unfair du pisker en stemning op over det!

Letigen er et omdiskuteret produkt, og det er jo ikke for sjov, at der
faktisk advarers om det! - Der er sket flere dødsfald rundt omkring i verden
grundet letigen.. så der er en grund til at være varsom med de piller!

Det er ikke alle der oplever gener ved pillerne, og det er jo bare kanon for
dem! - men fordi de kan indtage pillerne og har det godt, er det ikke
ensbetydende med alle kan!

Derfor vil min afsluttende bemærkning være! - tænk før du taler

Katja <-- som er røv misundelig på dit vægttab *GG*

[Sorry thomas kom til at svare dig i privat også ]

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 16-06-02 12:53