NLP og overvægt?
Fra : Mette Frederiksen

Dato : 15-06-02 19:20

Hejsa!

Jeg vil lige høre om man kan hjælpe et vægttab på vej via NLP? jeg er
efterhånden ved at være ret overvægtig... og jeg vil ikke sige at jeg giver
mig 100% for at komme ned i vægt.. nej faktisk gør jeg slet ikke noget for
det lige pt. JEG GIDER IKKE! Det hele er bare så håbløst...
Jeg er ikke det mindste i tvivl om at det er min psyke der gør at jeg ikke
rigtig tager mig sammen til at smide de ekstra kilo. i mere end 5 år er
vægten steget stødt og min samvittighed har været dårlig lige så længe....

Ville dette være noget man kunne bruge NLP til? og i så fald er der så nogen
der kan henvise en i Frederikshavn-området eller lidt syd for?

På forhånd tak
Mette (Som ved næsten ALT om kost, ernæring, motion og hvad der ellers er
skrevet i bøger om dette emne, men bare ikke kan føre det ud i livet)

--

NYT! NYT!
onlinecommunity for overvægtige: Chat, debat, intern mailsystem osv.

Fra : Mari

Dato : 15-06-02 21:16

http://www.nlp-foreningen.dk/

http://www.nlp-dk.dk/