GTA3 spørgsmål - mulig spoiler...
Fra : Ukendt

Dato : 16-06-02 03:17

På Portland er der en mission, hvor man skal samle diverse almindelige
køretøjer i en hangar på havnen. En lignende mission er der også på
Shoreside, hvor det her er resten af de almindelige køretøjer man skal
samle. På Portland er der desuden også en mission, hvor man skal
skaffe alle udrykningskøretøjer o.l..

Og nu mit spørgsmål: kan det virkelig passe, at der ikke er et sted,
hvor man kan samle alle bande-køretøjer!? Jeg ved godt der er en
mission, der minder lidt om det, men det er kun tre køretøjer, og man
kan heller ikke få dem bagefter, hvilket jo er tilfældet med de tre
førnævnte missioner. Og hvad med bådene - er der heller ikke her en
"skaf alle typer af både"-mission?

Kedeligt hvis de to sidste missioner ikke eksisterer. :(

Mvh, Claus
---
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Danni Plougmann

Dato : 15-06-02 18:40

jeg kan ikke finde nogen garager i shoreside er der ik 2??? og kun 1 i
portland og 0 i staunton island
den garage i portland har jeg fundet
hvor er de andre

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-02 05:37

>jeg kan ikke finde nogen garager i shoreside er der ik 2??? og kun 1 i
>portland og 0 i staunton island
>den garage i portland har jeg fundet
>hvor er de andre

Lastbiler, busser o.l.: Garage på havnen i Portland.

Udrykningskøretøjer: "Stribet" område med magnetkran på havnen i
Portland - ikke langt fra ovennævnte garage

Diverse personbiler: Garage på Shoreside - ikke langt fra der hvor man
kan køre ud på dæmningen.

Både: Findes ikke?

Bande-biler: Findes ikke?

Mvh, Claus