eicon døde telefoner
Fra : kk

Dato : 15-06-02 17:57

Hej mine telefoner virker ikke men jeg kan godt komme på Internet,
er der en måde jeg kan teste modemet for at se om der er sket noget med
phone 1 og 2 det kan oplyses at det tordnede på et tidspunkt

kan det være en fejl på centralen
håber der er nogle kloge hoveder med et tips tak

--
Venlig hilsen
Keld Kim

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-06-02 18:06

"kk" <cft10764@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> phone 1 og 2 det kan oplyses at det tordnede på et tidspunkt

Hvis telefonerne er 100% døde, dvs helt tyste ligemeget hvad, så er det
Diva'ens porte der er brændt af

Fra : kk

Dato : 15-06-02 18:13

hej og tak for dit hurtige svar de er totalt døde så jeg må nok ud at finde
en anden diva tak

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 15-06-02 18:30

kk wrote:

> Hej mine telefoner virker ikke men jeg kan godt komme på Internet,
> er der en måde jeg kan teste modemet for at se om der er sket noget med
> phone 1 og 2 det kan oplyses at det tordnede på et tidspunkt

Tjek lige for en sikkerheds skyld de anvendte profiler i Diva'n.

Men ellers som Højriis skriver.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-06-02 18:43

"Erik G. Christensen" <egc@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Tjek lige for en sikkerheds skyld de anvendte profiler i Diva'n.

Profilfejl gør ikke telefonerne helt tyste. Der vil stadig være en
hørbar susen

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 15-06-02 18:52

"Martin Højriis Kristensen" wrote:

> Profilfejl gør ikke telefonerne helt tyste. Der vil stadig være en
> hørbar susen

Det vidste jeg ikke, og har dog haft et par "lynbyttere"

Fra : Sørensen

Dato : 15-06-02 19:05

> [...]
> phone 1 og 2 det kan oplyses at det tordnede på et tidspunkt
>
> kan det være en fejl på centralen
> håber der er nogle kloge hoveder med et tips tak

Divaen er meget følsom over for tordenvejr så det er sikkert der hunden
ligger begravet.
Men der er jo 5 års garanti så prøv at gå i telebutikken med din DIVA, måske
bytter De til et nyt LASAT, det har De gjort 2 gange for mig.
Hvis det er købt før 2000 skulle den være helt sikker.

vh.
Sørensen

Fra : kk

Dato : 15-06-02 19:40

hej det kunne jeg prøve men jeg ved ikke hvor kvitteringen er så mon de er
så flinke men mange tak for alle de fine svar

Fra : kk

Dato : 16-06-02 13:06

Hej Søren lige dette jeg har fundet regningen og divaen er købt i Electric
City som isdn løsning inkl. konvertering det er selvfølgelig for tele dk de
har solgt den
men på min regning står der et års garanti den er købt 25/5/00
så hvad mener du kan jeg prøve tele dk eller hvad hej

Fra : Sørensen

Dato : 16-06-02 15:05

> [...]
> men på min regning står der et års garanti den er købt 25/5/00
> så hvad mener du kan jeg prøve tele dk eller hvad hej

Hvis det er fra electric-city så tvivler jeg på at du får det
byttet...teledanmark ville ikke lægge navn og rygte til at de første Divaer
smuttede bare det tordnede i nabobyen, så derfor byttede De dem, men
Electric City er sikkert ligeglade.
Hvis du havde gemt papire og embelage ville du kunne læse at der var 5 års
garanti fra producenten, men da Eicon ikke eksistere mere er det tvivlsomt
om du kommer nogen steder med det.
Ellers kan du finde et nyt diva i "den Blå" til priser fra 100kr og op.

vh.
Sørensen

Fra : kk

Dato : 16-06-02 15:32

Hej og tak jeg kikker i den blå

Fra : Christian

Dato : 16-06-02 16:25

Dækker din indboforsikring ikke lynskade?

Chr

Fra : John K

Dato : 16-06-02 18:43

> men da Eicon ikke eksistere mere er det tvivlsomt
> om du kommer nogen steder med det.

Hvorfor skulle Eicon ikke eksistere mere?

Mvh

John K

Fra : Sørensen

Dato : 16-06-02 20:41

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skulle Eicon ikke eksistere mere?
>

> Mvh
>
> John K

Ja det var hvist mig der var lidt hurtig der Det var vist Eicon der
købte LASAT og ikke omvendt, og De overtager vel også garantisager når de
køber et andet firma.

vh.
Sørensen

Fra : kk

Dato : 16-06-02 20:54

Hej tak for alle de gode svar jeg prøver Eicon support først for at høre om
de dækker ellers spørger jeg min forsikring
mange tak til jer alle hej

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-06-02 00:05

"kk" <cft10764@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Hej tak for alle de gode svar jeg prøver Eicon support først for at høre
om
> de dækker ellers spørger jeg min forsikring
> mange tak til jer alle hej

Har du ikke lagt mærke til noget underligt ?
Du skiller dig ud. Du er den eneste der skriver dit svar ovenover det du
svarer på. Kunne det tænkes at det måske ikke er den rigtige fremgangsmåde ?

Ret dig lige ind efter netikette http://www.usenet.dk/netikette/
- så undgår vi en masse filtrering vha KILLFILTERET.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : kk

Dato : 20-06-02 15:53

Fra : ASKF

Dato : 21-06-02 03:42

kk ytrede sig i <aesq29$eba$1@news.cybercity.dk> med dette:

>"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

>?
Uddybende forklaring kan findes her
<http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Kort version: De fleste foretrækker at få svaret efter spørgsmålet, samt
at det der ikke svares på er klippet væk, da det øger overskueligheden,
især i lange tråde.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen