eicon diva og windows xp.
Fra : Jens V

Dato : 15-06-02 17:26

Hej
Jeg sidder og overvejer at opgradere til windows xp.
Jeg kan se at der er mange problemer med at anvende mit Eicin Diva T/A ISDN
Modem bagefter.
Er det bedst at lade være eller er det muligt at få det til at virke og i
givet fald hvordan?
VH Jens

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 15-06-02 18:33

Jens V wrote:

> Jeg kan se at der er mange problemer med at anvende mit Eicin Diva T/A ISDN
> Modem bagefter.

Det eneste problem, er reset af modem ved hver opstart, så samtaler
afbrydes, og det tar nogle sekunder mere.

Men det lever vi med, der skal have forskellige profiler til opkopling
til forskellige steder med allerede i w98.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Jens V

Dato : 15-06-02 19:07

Tak for svaret.
Mener du at almindelige telefonsamtaler afbrydes ved indgående eller
udgående opkald?
Kan man leve med det?
VH Jens

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-06-02 10:05

"Jens V" <vet@cool.dk> wrote in message
> Mener du at almindelige telefonsamtaler afbrydes ved indgående eller
> udgående opkald?

Kun hvis du har analoge telefoner på din Eicon Diva T/A.

> Kan man leve med det?

Kan du?

--
Med venlig hilsen/best regards