Andet multimedie
bentjuul 3670
Mangler en fil
Fra : Kim Larsen

Dato : 15-06-02 14:27

Hej i gruppen

Jeg har lige installeret XP Pro og PhotoShop. PhotoShop har jeg været lidt
hård ved, for jeg har bare installeret oven på, og nogle filtre jeg ikke
orkede at installere om, men nu er jeg blevet straffet for det, for jeg
mangler bare en fil. De fleste andre plug-ins/filter virker fint, men der er
et der mangler, og det er fordi filen skal ligge i Windows biblioteket.
Skulle der være en der kan hjælpe mig med problemet, det drejer sig om
comp_32.dll, jeg ville blive glad hvis der er en af jer der har denne fil og
vil sende den til mig, eller poste den i binær-gruppen.

På forhånd tak for hjælpen.

Kim Larsen

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 15-06-02 14:54

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen

Hej har lige sendt en fil til dig privat og sender lige en anden
vedhæftet fil til dig også .. det er whatisinstalled som jeg nævner i
den mail jeg lige har sendt .. smil fra Ami ..

Fra : Kim Larsen

Dato : 16-06-02 22:18

Hej igen

Jeg mangler stadig denne fil. Selv om der blev lagt et stort arbejde i
eftersøgningen af en her fra gruppen, var det ikke den rett fil, så nu
prøver jeg igen.
Det er comp_32.dll det drejer sig om.

Kim Larsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 17-06-02 19:52

Jeg har nu fået filen, så er jeg glad igen.

Kim Larsen