mp3-afspiller til T65
Fra : MaRk

Dato : 15-06-02 13:37

Hej

Er det ikke hos wanna-save man kan købe en mp3 afpiller til små penge??
Jeg kan slet ikke finde det, nogen der kan give mig et link??

Mvh
MaRk

Fra : Hov-Hov

Dato : 15-06-02 17:31

> Er det ikke hos wanna-save man kan købe en mp3 afpiller til små penge??
> Jeg kan slet ikke finde det, nogen der kan give mig et link??

Jeg har lige købt den... den virker IKKE under WinXP. Driverne kan ikke
installeres der... har en gammel comp med WinME. Der virker den godt. Men er
der nogle der har fået den til at virke under XP??? Hvordan...

Mvh. Johnny

Fra : Tinky Winky

Dato : 15-06-02 23:19

> [...]
er
> der nogle der har fået den til at virke under XP??? Hvordan...

Det er jo kun kortlæseren der skal have noget direkte med PCen at gøre, dvs.
have drivere. Så man kan evt. bruge en anden MMC-kortlæser.

Fra : Hans Pedersen

Dato : 16-06-02 08:37

On Sat, 15 Jun 2002 18:30:54 +0200, "Hov-Hov" <js@juice.dk> wrote:

>Men er der nogle der har fået den til at virke under XP???

Jeg har ikke... Så jeg måtte desværre returnere den til Wannasave, og
det er ærgeligt, for det er et lille stykke lækkert elektronik.

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : MaRk

Dato : 16-06-02 13:29

> [...]
>
> Er det ikke hos wanna-save man kan købe en mp3 afpiller til små penge??
> Jeg kan slet ikke finde det, nogen der kan give mig et link??

Jeg kan stadig ikke finde den på wanna-save.... Nogen der vil give et link??

Fra : JMo.

Dato : 16-06-02 13:38

On Sun, 16 Jun 2002 14:29:14 +0200, "MaRk" <x@x.dk> wrote:
>Jeg kan stadig ikke finde den på wanna-save.... Nogen der vil give et link??

Er udgået længere tilbage i systemet - så hvis de ikke har flere på
lager er det nok foklaringen.

Fra : MLLA

Dato : 07-08-02 08:14

link :