Javascript - med faneblade
Fra : Dark Angel

Dato : 15-06-02 13:30

Hejsa NG

Jeg leder efter et java script med faneblade ligesom den på www.petsmart.com
er der nogen der har sådan et liggende...?? eller ved hvor jeg kan downloade
det?

Mvh Morten

Fra : Kim Schulz

Dato : 15-06-02 14:23

On Sat, 15 Jun 2002 14:29:59 +0200
"Dark Angel" <morten@dadesign.dk> wrote:
> [...]
> www.petsmart.com
> er der nogen der har sådan et liggende...?? eller ved hvor jeg kan

ikke i en java nyhedsgruppe i hvert fald! java og javascript er IKKE det
samme!
har du prøvet at kigge på koden til siden? hele javascript koden står
der.

--
Kim Schulz - Freelance Development | When you're not looking at it,
www.schulz.dk - En nørds bekendelser | this fortune is written in

Fra : Dark Angel

Dato : 15-06-02 19:41

nååh.. ja..