"Beckham skal ha den i røven"-sociologi
Fra : Bo Warming

Dato : 15-06-02 12:51

"Beckham skal ha den i røven"-sociologi

Den spinkle, velsoignerede, vin-drikkende, ædru David Beckham afviger fra de
mere macho-topspillere, så en journalist har visket ham i øret, at for at
blive mangemillionær på reklameindtægter, sku han gi den som bøsse (lissom
andre journalister har spindoktoret til Nyrup at han skulle gifte sig med
Dybkær for at komme i Se og Hør lidt mere)..

Fodbold-interessen, som journalister er betalt for at oppuste, kræver
skingre urealistiske fjendebilleder, så de briter der ikke har en
hade-hjemmeside mod "Beck" , hænger dukker af ham op i lygtepælene og han
mødes med råb om at han skal have den i røven, - og Politiken fastslår at

at dem der råber det selv drømmer om at få Beck skråt op.

Iscenesættelse af de mange dukke-henrettelser af Beck over hele UK er
smart - så kan alle bladene kalde modviljen mod ham og bøsser for "hadefuld"
og lægge røgslør over den ægte og værre-end-nazi-vold, som rammer
indvandringskritikere i alle lande og som bl.a. var dræbende i
Holland(iøvrigt mod en dygtighed, der også spillede bøsse-kortet, og derved
afvæbnede en del af journalist-ondskabsfuldheden).

Politiken udnævner idag fodboldsspillet til sejr for moral-relativismen
(altså Nietzsche???) og AT BECK ER ZEN-BUDDHIST.

Nok er Zen-munke ikke de mest asketiske ,...
men en mangemillionær der køber dyre landssteder og gifter sig med posh
Spice-poptøs, og danser underdanigt efter den politiske korrekte pibe, med
at skulke fra lovet træning, når hans søn er lidt syg....

Morten Olsen folkeligheden om, at vi aldrig sku har lært afrikanere fodbold,
for de har vold i blodet, indgår også i medierned snildt planlagte
afledningsmanøvrer, der reelt bundfældes som accept af folkeblanding. Ingen
tar jo fuldemands-vås seriøst, især når det lyser af at være
bestllingsarbejde.

En gammel dame har sagt. at hun vil have samme papegøjefrisure som Beck -
han skifter fra lodret-strittende indianer-kam

til hoolihsn-skinhead ala den skaldede danske midtbane
til flerfarvet, nedtonet kam

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : SteenStilling

Dato : 15-06-02 21:13

"Bo Warming" skrev d. 15-06-02 12:51 dette indlæg :
> [...]
Beck -
> han skifter fra lodret-strittende indianer-kam
>
> til hoolihsn-skinhead ala den skaldede danske midtbane

Hej Bo W. !!!
Du må meget undskylde,, det & de gange du poster noget her virker på mig
noget "underliget".!?!?!
Jeg har den opfattelse af dig at du VIL provokerer folk omkring dig! ,
ret mig hvis jeg tager fejl.!!Jeg kan ikke helt forstå hvorfor du skal
citere noget fra ex. "MetroExpress", J.P. København, oa. , mener du ikke
folk SELV kan opsøge / læse det de gerne vil læse noget om?

Jeg er på ingen måde ude på og pisse dig af, jeg er bare noget forundret
over din evne til og citere noget "alle" har adgang til!!

Med venlig hilsen
Steen Stilling

http://www.kandu.dk/

Fra : Bo Warming

Dato : 15-06-02 23:41

"SteenStilling" <SteenStilling.news@kandu.dk> wrote in message
> Du må meget undskylde,, det & de gange du poster noget her virker på mig
> noget "underliget".!?!?!

Tak for imødekommende spørgsmål - internettet er en legeplads incl for
eksperimenterende, og hvad er normen p.t. , behøver ikke binde andre , men
uden feedback risikerer man at blive hængende i dårlig stil.

> Jeg har den opfattelse af dig at du VIL provokerer folk omkring dig! ,
> ret mig hvis jeg tager fejl.!!

Jeg tænker ikke på at skulle vække irritation, men heller ikke at sådant er
forkert.
Jeg vil godt provokere til kritik, modsigelse, spørgsmål, men jeg vælger
emne og indhold efter hvad optager mig selv, og som jeg mener at
læsere/deltagere på en ng, måske også kan interessere sig for.

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor du skal
> citere noget fra ex. "MetroExpress", J.P. København, oa. , mener du ikke
> folk SELV kan opsøge / læse det de gerne vil læse noget om?

Jeg elsker papiraviser og læser daglig en masse. De har ofte ting med, som
ikke er på deres www.

Jeg har ingen mening om hvad "folk selv kan opsøge" men det kan da aldrig
gøre skade at jeg bruger noget, de måske har læst.

> Jeg er på ingen måde ude på og pisse dig af, jeg er bare noget forundret
> over din evne til og citere noget "alle" har adgang til!!

Måske de ikke har adgang til det, som jeg har læst, hvis avisen ikke har
lagt det på nettet.