Hjælp til køkkenindretning.
Fra : kim014

Dato : 15-06-02 11:46

Vi har besluttet os at købe Invita køkken , hvid laminat med mahogny
kanter,mahogny frisider, mahogny bordplade med vask, sort granit bordplade
ved kogeplader, vores gulv bliver lys kork eller hvidolieret ask, men jeg er
i tvivl om soklen på køkkenet , vi har tænkt på Alu sokkel eller mahogny??
er der nogen der har et forslag?? Mvh. Kim

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 15-06-02 12:52

<snip>
>men jeg er
> i tvivl om soklen på køkkenet , vi har tænkt på Alu sokkel eller mahogny??
> er der nogen der har et forslag?? Mvh. Kim

Hvad med skuffer i soklen? det giver mere plads og "skæmmer" ikke...

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : kim014

Dato : 15-06-02 15:39

> Hvad med skuffer i soklen? det giver mere plads og "skæmmer" ikke...
>
> Thomas

Jo det kunne være en god Ide , har du en ide om hvad der vil være pænest til
soklen Alu eller mahogny når gulvet helst skulle være lys hvidolieret ask
eller lys korkgulv Mvh. Kim

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 15-06-02 22:30

> [...]
til
> soklen Alu eller mahogny når gulvet helst skulle være lys hvidolieret ask

Jeg ville nok vælge mahogny, af 2 grunde.
Dels mener jeg det er pænest, men også fordi gulvet skal olieres, og træolie
på alu sokkel (selvom den er lakeret med klar lak)lyder ikke som et "hit"
Har i overvejet en tredie mulighed, nemlig at få en sokkel der passer til
gulvets farve?