GTA 3 ? tunnelen ?
Fra : :-=J.L.C & B.F =-:

Dato : 15-06-02 09:21

jeg kunne godt tænke mig en kode, som kunne åbene tunnel så jeg kan komme
over på den anden side!

det er kun fordi jeg vil meget gerne vil se stort set hele spillet og alle
de flotte detajle der er i det, for det er FOR FEDT!!!.. og rigtig flot!

er der en der ved hvor der ligger kun den kode, da det er det eneste jeg
søger ?

På forhånd tak.

MVH
Dawebman

Fra : Nicolai

Dato : 15-06-02 10:43

> jeg kunne godt tænke mig en kode, som kunne åbene tunnel så jeg kan komme
> over på den anden side!
Findes ikke..

> det er kun fordi jeg vil meget gerne vil se stort set hele spillet og alle
> de flotte detajle der er i det, for det er FOR FEDT!!!.. og rigtig flot!
Sådam havde vi andre det også . men du må pænt vente - men ja - KANONSPIL

Fra : :-=J.L.C & B.F =-:

Dato : 15-06-02 11:48

ok. .

Fra : Steffen

Dato : 15-06-02 13:23

Du skal bare gennemføre spillet, eller dowloade et savegame på
http://gta3.shibby.nl/index.php

--
Mvh. Steffen