Overlay på Asus V7100 Geforce2 MX (tv-out)~
Fra : Buller

Dato : 18-12-00 06:03

Hej,

Er det lykkedes nogen at få overlay/transparancy til at virke på et Asus
V7100 m. tv-out?

Nu har jeg nemlig, for gud ved hvilken gang, prøvet at få undertekster på en
divx film vha MicroDVD playeren. Ligemeget hvad jeg gør får jeg den famøse
"black box", eller rettere en frozen frame når jeg afspiller i fullscreen.
Har prøvet #10 i faq'en på MicroDVD's hjemmeside.

Dette voldte mig ikke nogen problemer med mit gamle riva128 grafikkort.

Har netop testet med flg. indstillinger:
Asus v6.31 beta 5 driver
Twinview - disabled
Monitor refresh rate - 120 Hz

Under Color -> Video får jeg at vide at "CANNOT open overlay.....osv"
Hvordan kan det være?

Full Screen Video Control Center kan jeg kun komme ind i når jeg enabler
twinview.
Hvordan skal indstillingerne herinde egentlig stilles?

Planen er naturligvis at billedet skal på tv, men når jeg ikke engang kan få
overlay til at virke på monitoren er det lidt svært :( Kan godt få filmen på
tv uden overlay/undertekst)

Ang TVCC 2000, hvordan bruger man så det med et mx kort?
Jeg får et meget forvansket billede som er skubbet til venstre på tv'et.
Vil jo gerne slippe for de sorte kanter, uden at ofre alt for meget billede
pga overscan.

Håber der er nogen der kan hjælpe, da jeg godtnok ikke synes det er nemt at
få til at virke ordentligt sådan et Asus kort....

M.v.h.
Buller