Download af logo
Fra : User #1

Dato : 15-06-02 01:02

Hvor kan man downloade logo/billedbeskeder m.m. til
Nokia tlf.

Jeg tænker på gratis download til puter, for derefter at
overføre via IrDa

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-06-02 01:20

User #1 skrev:

>Hvor kan man downloade logo/billedbeskeder m.m. til
>Nokia tlf.

Har du prøvet at søge lidt f.eks. på www.google.com? Der er et HAV af
sådanne sider/samlinger.

Stort set alle steder hvor du kan få logoer til din Nokia kan du hente
dem og bruge i LogoManager (også selvom sitet tilbyder dig at sende
dem til dig for f.eks. 10,-)

Højreklik på logoet og vælg "Gem som", og åbn filen i LogoManager.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! Skriv for mere info.

Fra : User #1

Dato : 16-06-02 02:31

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse> User #1 skrev:
> Har du prøvet at søge lidt f.eks. på www.google.com? Der er et HAV af
> sådanne sider/samlinger.

Alle de steder jeg har kunne finde, indeholder kun gamle
og amatøragtige logoer/billeder & Ringetoner det må da
kunne gøres bedre.

Hvis nogen har nogle af disse filler liggende så send dem
venligst til mig pr. mail

Fra : helloo.dk

Dato : 15-06-02 04:44

Du kan hente gratis Logo'er og Ringtoner på min hjemmeside...

--
helloo.dk åbner de fleste Nokia telefoner med garenti for kun 100,- kr.
Gratis Logo'er og ringtoner