did you know ?
Fra : Troels Sørensen

Dato : 15-06-02 00:04

Viste i at en Aprilia 1000 ccm faktisk er neddroslet for at passe til det
europæiske markede ?

-Troels

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 15-06-02 08:35

> Viste i at en Aprilia 1000 ccm faktisk er neddroslet for at passe til det
> europæiske markede ?

Ja, ca. en 8-10 hk.
Tilpasningen var nødvendig især p.g.a af støjniveau, hvis jeg husker
korrekt. ;>)

Dan
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : Troels Sørensen

Dato : 15-06-02 14:25

> Ja, ca. en 8-10 hk.
> Tilpasningen var nødvendig især p.g.a af støjniveau, hvis jeg husker
> korrekt. ;>)

Ja der er foretaget en plombering i udstødning (forrøret) samt er
karb/indsprøjtning elektrisk begrænset.

Fra : Janner

Dato : 15-06-02 17:24

> Ja der er foretaget en plombering i udstødning (forrøret) samt er
> karb/indsprøjtning elektrisk begrænset.

+ at der sidder en dims der blokerer for fuld luft tilførsel til filter
kassen, normalt fjerner forhandleren dette i forbindelse med service
(Ihvertfald Frankies), den elektroniske begrænsning fjernes blot ved at
klippe en ledning.

Hygge

Onkel Jan
CBR 929 RR

Fra : Troels Sørensen

Dato : 15-06-02 18:31

> [...]
> kassen, normalt fjerner forhandleren dette i forbindelse med service
> (Ihvertfald Frankies), den elektroniske begrænsning fjernes blot ved at

Jeps det ved jeg ;) og ang. udstødningen afmontere man lige slip-on'en og
skære en v-kile ud

-troels

Fra : Steen Schmidt

Dato : 16-06-02 17:00

> Viste i at en Aprilia 1000 ccm faktisk er neddroslet for at passe til det
> europæiske markede ?

Vel ikke Millerne?

Mvh
Steen