Jbuilder eller ?
Fra : Sand

Dato : 14-06-02 23:51

Jeg er ny i forhold til java og har et spørgsmål.
Hvilke Jbuilder-lignende programmer findes der ? Og hvilket skal jeg starte
med ?
Mener at have hørt om noget der hedder Forte ... men ved ikke om det bare er
mig der husker forkert.

Sand

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 15-06-02 10:12

"Sand" <goopaemiji@ugenstilbud.dk> wrote in message
> [...]
> med ?
> Mener at have hørt om noget der hedder Forte ... men ved ikke om det bare

Yeps, Forte er efter min mening det bedste udviklingsværktøj der finde til
Java.
Det er helt gratis, det er lavet af Sun på baggrund af Netbeans, det er
stabilt, kan alle de smarte ting osv.
Det integrerer rigtigt godt med Sun's J2MEWTK hvis man skal lave embeddet
udvikling osv.

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

Fra : Kim Schulz

Dato : 15-06-02 10:39

On Sat, 15 Jun 2002 11:12:12 +0200
"Soren 'Disky' Reinke" <disky@disky-design.ihsyd.dk> wrote:

> [...]
> er stabilt, kan alle de smarte ting osv.
> Det integrerer rigtigt godt med Sun's J2MEWTK hvis man skal lave

jeg har hørt(ikke selv prøvet) at eclipse skulle være rigtigt godt og
langt hurtigere og mindre ressourcekrævende end forte osv.

--
Kim Schulz - Freelance Development | "I've finally learned what
www.schulz.dk - En nørds bekendelser | `upward compatible' means. It

Fra : Kim Schulz

Dato : 15-06-02 15:29

[snip]
> True, bare synd at Eclipse ikke kan noget :/

ok jeg havde ellers fået det indtryk at den efterhånden kunne lige så
meget som de andre.

--
Kim Schulz - Freelance Development | "If you own a machine, you are
www.schulz.dk - En nørds bekendelser | in turn owned by it, and spend

Fra : Dennis Bak Andersen

Dato : 09-07-02 23:14

"Sand" <goopaemiji@ugenstilbud.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er ny i forhold til java og har et spørgsmål.
> Hvilke Jbuilder-lignende programmer findes der ? Og hvilket skal jeg
starte
> med ?

syntes du skulle starte fra bunden og lære selve sproget.. Jeg er selv
ganske newbie mht. Java og har fået meget ud af det med en simpel
tekst-editor, Suns JDK og div. online bøger såsom Friheden til at
programmere i Java, som kan findes på SSLUG's homepage >
http://www.sslug.dk/linuxbog/?b=java ... Denne bog berører også visuel
programmering i Jbuilder og giver ydermere også et indblik i hvilke
udviklingsværktøjer der findes a'la jbuilder...

---
Mvh. Dennis Bak Andersen
buhhko@hund.dk