Spanskundervisning søges
Fra : Klaus Pedersen

Dato : 14-06-02 23:29

Kære gruppe,

Vi er en familie, som står foran rejse til sydamerika den kommnde december.
Derfor trænger vi til nogle spanskerfaringer inden afrejsen.

Kender I til nogen, der underviser i spansk.

Hilsen

Klaus

Fra : Henning Sørensen

Dato : 15-06-02 10:25

Nu ville det jo hjælpe lidt hvis I skrev hvor I bor Det nytter ikke
så meget at finde en lærer i Kbh. hvis I bor i Esbjerg...

Mange aftenskoler tilbyder sådanne kurser. Indrømmet, ikke nødvendigvis
eliteniveauet, men det kan give nok til at I kan handle ind, spørge om vej
osv.

Mvh

Henning

Fra : E.N.

Dato : 28-06-02 11:18

Jeg forsøger gerne at knytte spansklærere og elever sammen, som har lyst at
være 'forsøgspersoner', under et ny platform med LEVENDE sprogundervisning,
via web-baseret voice- og tekstchat. Dvs. lærer og elever kommunikerer live,
over Internettet, hvorved alle sparer tid og penge.

Mvh.
Erling