Farlige vejbump
Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 14-06-02 23:30

Hejsa,

Vi har tidligere haft diskussionen, og nu har de nye pukkelbump
iflg. side 2 i Aalborgsektionen af Nordjyske indtaget Vilsted nær Løgstør.
(Siden er desværre nede, og kommer iflg. kilder først op igen mandag)

Blandt ulemperne nævnes at motorcyklernes støddæmpere påvirkes mere,
men intet ord om at det potentielle livsfarlige når de bliver våde/glatte.

Nogle lokale som vil inspicere bumpene, inden jeg overfalder journalisten
med information omkring bumpenes farlighed overfor 2hjulede køretøjer.

Steen

Fra : Egon Østergaard

Dato : 15-06-02 16:55

"Steen D. Pedersen" <sdp@mailme.dkFJERNDETTE> skrev i en meddelelse
> [...]
> iflg. side 2 i Aalborgsektionen af Nordjyske indtaget Vilsted nær Løgstør.
> (Siden er desværre nede, og kommer iflg. kilder først op igen mandag)

Er de blevet lavet igen?
Jeg kom igennem Vilsted for ca. 14 dage siden da var de der ikke, de blev
fjernet engang sidste efterår.

--

Hilsen
Egon Østergaard

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 15-06-02 22:11

"Egon Østergaard" <egon.oe@mail.dk> wrote

> Er de blevet lavet igen?
> Jeg kom igennem Vilsted for ca. 14 dage siden da var de der ikke, de blev
> fjernet engang sidste efterår.

Jeg ved det ikke. Citerer det jeg læste i avisen. Måske man skulle slå en smuttur forbi når det bliver godt vejr..

Steen
12 hjul, ingen lastbil ;)

Fra : Jørgen Winther

Dato : 16-06-02 00:45

"Steen D. Pedersen" <sdp@mailme.dkFJERNDETTE> wrote in message
> Steen
> 12 hjul, ingen lastbil ;)

En rigtig lastbil har nu også 18 hjul, ifølge Stephen King!

--
Jørgen
- King-læser