Desktopbillede med iTunes-metal?
Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 14-06-02 22:44

Måske lidt OT men jeg er helt vild efter at få et baggrundsbillede med det
metal, som apple bruger til quicktime, itunes etc.
Findes det mon? Jeg har ledt på diverse desktop-sites, og der er mange at
kigge igennem. Men efter anslået 2000 thumbs har jeg endnu ikke fundet det.
Er der en, der har eller har set det?

Med venlig hilsen
Poul Skovmand Thingholm

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 15-06-02 00:37

Poul Skovmand Thingholm <skovmand@apples.post> wrote:

> [...]
> kigge igennem. Men efter anslået 2000 thumbs har jeg endnu ikke fundet det.

Prøv at kigge på:

iPhoto.app/Contents/Resources/new-metal-texture.tif
--
Michael Tysk-Andersen

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 16-06-02 09:50

On 15/06/02 1:37, in article 1fdspj5.wg91d6910d3kN%mta@mac.com, "Michael
Tysk-Andersen" <mta@mac.com> wrote:

> iPhoto.app/Contents/Resources/new-metal-texture.tif

Tak for tippet - .app fungerer jo både som program og mappe?! Det vidste jeg
ikke. I iPhoto er der jo masser af små grafikressourcer - gud ved hvilke
andre programmer, der ligger inde med grafik?!

Med venlig hilsen Poul

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-06-02 10:09

In article <B9321DD2.5675%skovmand@apples.post>,
> [...]

> ikke. I iPhoto er der jo masser af små grafikressourcer - gud ved hvilke
> andre programmer, der ligger inde med grafik?!

stort set alle

Fra : [5220] Maciek

Dato : 15-06-02 08:56

"Poul Skovmand Thingholm" <skovmand@apples.post> wrote in message
> [...]
> Findes det mon? Jeg har ledt på diverse desktop-sites, og der er mange at
> kigge igennem. Men efter anslået 2000 thumbs har jeg endnu ikke fundet

Du kan også selv lave det. Lav en grå baggrund i Photoshop, tilføj støj og
motion blur, og så har du metalbilledet, lige efter dit hoved.
/maciek