Lednings problem
Fra : Pontiac

Dato : 15-06-02 22:34

Hej NG

Jeg mangler stoplys på min peugeot speedake men kan ikke finde et lednings
diagram. Er der en af jer der har et ?
Eller kender til problemet og ved hvordan det løses ?

PS. el starteren virker heller ikke ? nogen der kan hjælpe ?

Kenneth

svar helt på direkte mail

Fra : Jens A.

Dato : 14-06-02 23:58

"Pontiac" <info@first-data.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler stoplys på min peugeot speedake men kan ikke finde et lednings
> diagram. Er der en af jer der har et ?

Sæt tænding på, find ledningerne som sad / sidder på dit bremselys. Mål med
multimeter mellem stel og de ledniger du har fundet frem. Med tænding slået
til bremse du og ser om det giver udslag. Gør det har du ledningen til det
skarpe bremselys, hvis ikke så søg videre. Finder du intet så tjek evt. din
kontakt, da den så temmeligt sikkert er i udu.

> Eller kender til problemet og ved hvordan det løses ?

Se ovenfor

> PS. el starteren virker heller ikke ? nogen der kan hjælpe ?

Den må du hellere uddybe lidt... tjek igen ledningerne. Kender en som havde
"lignende" prob på sin Aprilla Rally. Det var kontakten som "skulle tjekke
om man holder bremsen ind". Kontakten blev kortsluttet, så nu kan starteren
køre uden man bremser....

> svar helt på direkte mail

Skal jeg så svare halvt her?

Fra : Martin Østerberg

Dato : 15-06-02 01:07

On Sat, 15 Jun 2002 23:34:24 +0200 skrev "Pontiac"
<info@first-data.dk> ...:

> [...]
>Eller kender til problemet og ved hvordan det løses ?
>
>PS. el starteren virker heller ikke ? nogen der kan hjælpe ?

Jeg havde et lignende problem, godt nok på Dr Big. Mit problem viste
sig at være en defekt sikringsholder, den var ganske enkelt tæret op.
Det gjorde at batteriet ikke blev ladet op, og netop ting som
blinklys, bremselys og el-starter kræver batteri.

>svar helt på direkte mail

Når man poster på usenet, får man svar samme sted. Husk, at dit
spørgsmål og evt. svar kan være til glæde for mange !

Martin